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Víctor Temprano-García
Víctor Temprano-García
Associate Professor in Marketing at UVa
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Cited by
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Distribución y Consumo de productos ecológicos en Castilla y León, modelos de canales comerciales, localización y hábitos de consumo
B Urbano López de Meneses, V Temprano
Consejo Económico y Social de Castilla y León, 2004
17*2004
Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation
V Temprano-Garcia, AI Rodríguez-Escudero, J Rodriguez-Pinto
Journal of Brand Management 27 (2), 211-226, 2020
82020
Educación para el desarrollo en Castilla y León: cómo vemos el mundo
LJ Miguel González, E Domenech Llorente, M Carracedo Bustamante, ...
Observatorio de Cooperación Internacional para el Desarrollo de la …, 2012
62012
Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
European Management Journal 39 (1), 147-161, 2021
52021
Brand deletion: How the decision-making approach affects deletion success
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
BRQ Business Research Quarterly 21 (2), 69-83, 2018
52018
A multi-criteria procedure in new product development using different qualitative scales
JL García-Lapresta, P Moreno-Albadalejo, D Pérez-Román, ...
Applied Soft Computing 106, 107279, 2021
42021
Cuando eliminar una marca es una decisión acertada
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
Harvard Deusto Marketing y Ventas, 44-52, 2016
2*2016
La percepción pública de la Cooperación Internacional para el Desarrollo en Castilla y León
M Carracedo Bustamante, L Pérez Miguel, E Domenech Llorente, ...
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, 2012
22012
Minimizing the negative impact of brand deletion
V Temprano-García, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez-Pinto
Marketing Intelligence & Planning 41 (6), 690-706, 2023
2023
How to build a brand-oriented family firm: The impact of socioemotional wealth (SEW) dimensions
V Temprano-García, H Pérez-Fernández, J Rodríguez-Pinto, ...
Journal of Business Research 163, 113929, 2023
2023
Entrepreneurial Passion and SEW in Family Firms: The Role of the Founder and Effects on Performance
H Pérez-Fernández, V Temprano-García, JB Delgado-Garcia, NM Cruz, ...
Academy of Management Proceedings 2023 (1), 17057, 2023
2023
The Use of Geolocalized Social Networks Information to Guide and Enhance the Design of Local Cultural and Tourist Policies
V Temprano-García, R San José-Cabezudo
Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social …, 2019
2019
Drivers of brand deletion outcomes: causes, decision-making and implementation
VT García
Universidad de Valladolid, 2018
2018
Causes and success of brand deletions. The role of brand orientation
V Temprano García, AI Rodríguez Escudero, J Rodríguez Pinto
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017), p 668-676, 2017
2017
Ejecución de la eliminación de una marca: efectos de la descentralización, el consenso, la formalización y la comunicación
VT García, JR Pinto, AIR Escudero
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del …, 2017
2017
Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’
MM Romero, AIR Escudero, JR Pinto, VT García
Harvard Deusto Márketing y Ventas, 56-64, 2017
2017
Brand deletion: How the way the decision was made affects the deletion success.
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero, J Rodríguez Pinto
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, 2016
2016
Resultado de aplicar aprendizaje inverso en disciplinas de grado
MÁ San Millán Martín, CS Phabmixay, M Redondo Carretero, ...
2015
Drivers of brand deletion sucess
V Temprano, AI Rodríguez-Escudero
8th Global Brand Conference, 2013
2013
Public Perception of International Development Cooperation in Castilla y Leon (Spain)
M Carracedo Bustamante, L Perez Miguel, E Domenech Llorente, ...
REVISTA ELECTRONICA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO 15 (2 …, 2012
2012
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Articles 1–20