Seguir
Cristina Navarro Ruiz
Cristina Navarro Ruiz
Dirección de correo verificada de gust.edu.kw
Título
Citado por
Citado por
Año
Does social media usage matter? An analysis of online practices and digital media perceptions of communication practitioners in Europe
Á Moreno, C Navarro, R Tench, A Zerfass
Public relations review 41 (2), 242-253, 2015
2092015
Covid-19 communication management in Spain: Exploring the effect of information-seeking behavior and message reception in public’s evaluation
Á Moreno, C Fuentes-Lara, C Navarro
El profesional de la información 29 (4), e290402, 2020
1752020
Emotional intelligence and academic achievement in higher education
F Halimi, I AlShammari, C Navarro
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020
902020
The challenge of new gatekeepers for public relations. A comparative analysis of the role of social media influencers for European and Latin American professionals
C Navarro, A Moreno, JC Molleda, N Khalil, P Verhoeven
Public Relations Review 46 (2), 101881, 2020
652020
Social media expectations between public relations professionals and their stakeholders: Results of the ComGap study in Spain
C Navarro, A Moreno, F Al-Sumait
Public Relations Review 43 (4), 700-708, 2017
472017
Professionalization of public relations in Latin America: A longitudinal comparative study
JC Molleda, A Moreno, C Navarro
Public Relations Review 43 (5), 1084-1093, 2017
402017
Determining Factors of Success in Internal Communication Management in Spanish Companies. The Influence of Social Media
M Ingelmo, C Navarro, JA Lara
Corporate Communications: an International Journal 23 (3), 405-422, 2018
392018
Mastering the dialogic tools: Social media use and perceptions of public relations practitioners in Latin America
C Navarro, A Moreno, A Zerfass
Journal of Communication Management 22 (1), 28-45, 2018
372018
El liderazgo en relaciones públicas y gestión de comunicación. Análisis cuantitativo de los factores de liderazgo en el sector en España
MÁ Moreno, C Navarro, ML Humanes
Palabra Clave 17 (3), 946-978, 2014
252014
Las nuevas tecnologías en la comunicación estratégica. Análisis de los blogs corporativos en las empresas españolas.
C Navarro, Á Moreno
Razón y Palabra, 2013
232013
Factors affecting turnover intentions among Millennial public relations professionals: The Latin American case
A Moreno, C Navarro, C Fuentes-Lara
Public Relations Inquiry, 2046147X221081176, 2022
212022
La situación de los profesionales de relaciones públicas y comunicación estratégica en Europa y en España. Análisis comparado del European Communication Monitor 2009
Á Moreno, A Zerfass, C Navarro
Tripodos Extra, 299-314, 2012
172012
European Communication Monitor 2010: España en línea con los profesionales europeos
Á Moreno, A Zerfass, C Navarro
VV. AA. Anuario de la Comunicación, 2011
162011
Uso del big data y de la automatización entre los profesionales de las relaciones públicas en Brasil
Á Moreno, A Athaydes, C Navarro
Revista ComHumanitas 9 (2), 85-100, 2018
142018
Measurement and predictors of resilience among Latin American public relations professionals: An application of the Connor-Davidson Resilience Scale (CD-RISC)
A Moreno, C Navarro, JC Molleda, C Fuentes-Lara
Journal of Communication Management 23 (4), 393-411, 2019
132019
Liderazgo estratégico en el sector de las relaciones públicas en España. Características, retos, factores culturales y estructurales
C Navarro, ML Humanes
Revista Internacional de Relaciones Publicas 4 (8), 43-64, 2014
122014
Corporate blogging in Spanish companies. Design and application of a quality index (ICB)/Los blogs corporativos en las empresas españolas. Diseño y aplicación de un índice de …
CN Ruiz, MLH Humanes
Comunicación y Sociedad 25 (2), 117-144, 2012
12*2012
Relaciones públicas, un término desacreditado en España y el resto de Europa. Conclusiones del European Communication Monitor 2011
A Moreno, C Navarro, A Zerfass
Hologramática 17 (2), 115-140, 2012
122012
Análisis longitudinal de la profesión de relaciones públicas en España en los últimos cinco años (2007-2011)
C Navarro Ruiz, Á Moreno Fernández, A Zerfass
Anagramas-Rumbos y sentidos de la comunicación- 10 (20), 53-66, 2012
112012
Does News Platform Matter? Comparing Online Journalistic Role Performance to Newspaper, Radio, and Television
C Mellado, N Blanchett, A Stępińska, C Mothes, S Lecheler, ...
Digital Journalism, 1-24, 2023
82023
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20