Escaping from the English classroom. Who will get out first? AS Urbieta, EA Peñalver Aloma: Revista de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport 37 (2), 83-92, 2019 | 31 | 2019 |
Caracterización y contextualización de la traducción financiera: estudio empírico-descriptivo de la situación académica y profesional en España E Alcalde Peñalver Universidad de Granada, 2016 | 29* | 2016 |
A systematic review of generative AI and (English medium instruction) higher education P Bannister, AS Urbieta, EA Peñalver Aula Abierta 52 (4), 401-409, 2023 | 28 | 2023 |
ONLINE LEARNING DURING THE COVID-19 PANDEMIC: HOW HAS THIS NEW SITUATION AFFECTED STUDENTS’ORAL COMMUNICATION SKILLS? PE Alcalde, LJ García Journal of Language and Education 7 (4 (28)), 30-41, 2021 | 27 | 2021 |
Multimodal discourse in digital storytelling: an assessment tool proposal AS Urbieta, EA Peñalver Computer-Assisted Language Learning Electronic Journal 22 (2), 14-25, 2021 | 17 | 2021 |
Digital storytelling in ESP: Towards a new literacy in hybrid language learning E Alcalde-Peñalver, A Santamaría-Urbieta Aula abierta 50 (2), 567-576, 2021 | 16 | 2021 |
A Delphi Study on Generative Artificial Intelligence and English Medium Instruction Assessment: Implications for Social Justice. P Bannister, A Santamaría-Urbieta, E Alcalde-Peñalver Iranian journal of language teaching research 11 (3), 53-80, 2023 | 15 | 2023 |
Empathy in PSI: Where we stand and where to go from here C Valero-Garcés, EA Peñalver FITISPos International Journal 8 (1), 17-27, 2021 | 14 | 2021 |
Teaching English to Adults with Disabilities: A Digital Solution through EN-ABILITIES. L Blázquez Arribas, MA Barros del Río, E Alcalde Peñalver, CM Sigona Teaching English with Technology 20 (1), 80-103, 2020 | 14 | 2020 |
La doble especialización en traducción jurídica y financiera: vínculos y necesidades formativas en España EA Peñalver MONTI: Monografías de Traducción e Interpretación, 279-300, 2016 | 13 | 2016 |
Financial translation: First steps towards curricular design EA Peñalver Handbook of research on teaching methods in language translation and …, 2015 | 13 | 2015 |
¿ Qué es la traducción financiera? Limitación del concepto mediante la aplicación de diversos parámetros EA Peñalver Estudios de traducción 5, 119-131, 2015 | 13 | 2015 |
Teaching English to special educational need students through an online tool MA Barros del Río, CM Sigona, L Blázquez Arribas, E Alcalde Peñalver Tesol Quarterly 55 (3), 694-707, 2021 | 12 | 2021 |
Autocrítica de publicaciones previas basadas en corpus: Análisis DAFO A Santamaría Urbieta, E Alcalde Peñalver Universitat d'Alacant, 2021 | 12 | 2021 |
Transnational higher education cultures and generative AI: A nominal group study for policy development in English medium instruction P Bannister, EA Peñalver, AS Urbieta Journal for Multicultural Education 18 (1/2), 173-191, 2023 | 11 | 2023 |
International students and generative artificial intelligence: A cross-cultural exploration of HE academic integrity policy P Bannister, EA Peñalver, AS Urbieta Journal of international students 14 (3), 149-170, 2024 | 9 | 2024 |
El storytelling digital en el aula de inglés para fines específicos:¿ una nueva alfabetización en la formación híbrida en lenguas? EA Peñalver, AS Urbieta Aula abierta 50 (2), 567-576, 2021 | 9 | 2021 |
Enhancing medical translation skills through a gamified experience. Failure or success? E Alcalde Peñalver, A Santamaría Urbieta Panacea. Boletín de Medicina y Traducción, 2020 | 9 | 2020 |
La ortografía en redes sociales:¿ una nueva carta de presentación? EA Peñalver Caracteres: estudios culturales y críticos de la esfera digital 8 (2), 156-177, 2019 | 9 | 2019 |
Teaching poetry through songs in a virtual environment: from students’ reluctance to their acquiescence C Marías, E Alcalde Peñalver, A Portela Lopa Teaching language and teaching literature in virtual environments, 255-275, 2019 | 9 | 2019 |