Follow
Cristina Navas Romero
Title
Cited by
Cited by
Year
Un estudio del mercado español de la traducción en la internet
C Navas, R Palomares
Translation Journal 6 (2), 2002
172002
Digital storytelling in primary education: a comparison of already-made resources and story-creation tools to improve English as a Foreign Language
CC Rodríguez, CN Romero
La educación lectora: ciencia para la sociedad, 387, 2023
22023
Team Breakout in Higher Education: Communication Tools and Experience of Undergraduate Students
C Castillo Rodríguez, C Navas Romero
Retos y desafíos de la innovación educativa en la era post COVID-19, 641- 652, 2021
12021
Los inicios del little theatre movement en Francia
CN Romero
Estudios Humanísticos. Filología, 335-345, 2009
12009
Ventajas e inconvenientes de gamificar contenido: presentación del proyecto EN-GAME
CM Castillo-Rodríguez, C Navas-Romero
2023
The Picture Dictation Activity for EFL in Primary Education: An Experience with Preservice Teachers
C Castillo Rodríguez, C Navas Romero
Electronic Journal of Foreign Language Teaching 20 (2), 193-207, 2023
2023
Gamified units in Higher Education: New Strategies for Promoting Student's Motivation and Learning
C Navas Romero
Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023
2023
Gamified units in Higher Education: New Strategies for Promoting Student's Motivation and Learning
C Navas Romero
Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023
2023
Students have the power in the game: positive and negative impressions
C Castillo Rodríguez, C Navas Romero
Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023
2023
Study of the Influence of a Gamified Unit on Student's Motivation and Learning.
C Navas-Romero
2023
Study of the Perceptions of Higher Education Students about the Implementation of Pixton
C Navas Romero
Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en la profesión y …, 2023
2023
Comunicación: Analysis of the design of an Educative Breakout for the teaching of English conducted by the future Primary Education teachers.
C Navas Romero
II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2022
2022
Tú me dictas y yo ilustro: análisis de impresiones del alumnado universitario sobre la implementación del Picture Dictation en una clase de lengua extranjera
C Castillo Rodríguez, C Navas Romero
XXIII Congreso Internacional de la SEDELL. Facultad de Formación del …, 2022
2022
Analysis of the design of an Educative Breakout for the teaching of English conducted by the future Primary Education teachers
C Navas Romero
II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2022
2022
La contribución de las autoras al teatro alternativo norteamericano
C Navas Romero
La cultura nos hace humanos, 355-364, 2022
2022
Análisis de recursos y herramientas digitales para el fomento del digital storytelling en el aula de lengua extranjera
C Castillo Rodríguez, C Navas Romero
VI Congreso Internacional Virtual de Educación Lectora, 2021
2021
La comunicación síncrona y asíncrona entre discentes en contextos virtuales
CR Cristina, C Navas Romero
I Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2021
2021
Las dramaturgas del Little Theatre Movement
C Navas Romero
CUICIID 2021 (Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en …, 2021
2021
Alice Gerstenberg, figura relevante del Little Theatre Movement
CN Romero
Universidad de Málaga, 2021
2021
Alice Gerstenberg: figura relevante del Little Theatre Movement
C Navas Romero
CUICCID 2020 (Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en …, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20