Un estudio del mercado español de la traducción en la internet C Navas, R Palomares Translation Journal 6 (2), 2002 | 17 | 2002 |
Digital storytelling in primary education: a comparison of already-made resources and story-creation tools to improve English as a Foreign Language CC Rodríguez, CN Romero La educación lectora: ciencia para la sociedad, 387, 2023 | 2 | 2023 |
Team Breakout in Higher Education: Communication Tools and Experience of Undergraduate Students C Castillo Rodríguez, C Navas Romero Retos y desafíos de la innovación educativa en la era post COVID-19, 641- 652, 2021 | 1 | 2021 |
Los inicios del little theatre movement en Francia CN Romero Estudios Humanísticos. Filología, 335-345, 2009 | 1 | 2009 |
Ventajas e inconvenientes de gamificar contenido: presentación del proyecto EN-GAME CM Castillo-Rodríguez, C Navas-Romero | | 2023 |
The Picture Dictation Activity for EFL in Primary Education: An Experience with Preservice Teachers C Castillo Rodríguez, C Navas Romero Electronic Journal of Foreign Language Teaching 20 (2), 193-207, 2023 | | 2023 |
Gamified units in Higher Education: New Strategies for Promoting Student's Motivation and Learning C Navas Romero Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023 | | 2023 |
Gamified units in Higher Education: New Strategies for Promoting Student's Motivation and Learning C Navas Romero Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023 | | 2023 |
Students have the power in the game: positive and negative impressions C Castillo Rodríguez, C Navas Romero Ecosistema educativo del mañana: entre la inteligencia artificial y la …, 2023 | | 2023 |
Study of the Influence of a Gamified Unit on Student's Motivation and Learning. C Navas-Romero | | 2023 |
Study of the Perceptions of Higher Education Students about the Implementation of Pixton C Navas Romero Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en la profesión y …, 2023 | | 2023 |
Comunicación: Analysis of the design of an Educative Breakout for the teaching of English conducted by the future Primary Education teachers. C Navas Romero II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2022 | | 2022 |
Tú me dictas y yo ilustro: análisis de impresiones del alumnado universitario sobre la implementación del Picture Dictation en una clase de lengua extranjera C Castillo Rodríguez, C Navas Romero XXIII Congreso Internacional de la SEDELL. Facultad de Formación del …, 2022 | | 2022 |
Analysis of the design of an Educative Breakout for the teaching of English conducted by the future Primary Education teachers C Navas Romero II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2022 | | 2022 |
La contribución de las autoras al teatro alternativo norteamericano C Navas Romero La cultura nos hace humanos, 355-364, 2022 | | 2022 |
Análisis de recursos y herramientas digitales para el fomento del digital storytelling en el aula de lengua extranjera C Castillo Rodríguez, C Navas Romero VI Congreso Internacional Virtual de Educación Lectora, 2021 | | 2021 |
La comunicación síncrona y asíncrona entre discentes en contextos virtuales CR Cristina, C Navas Romero I Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en …, 2021 | | 2021 |
Las dramaturgas del Little Theatre Movement C Navas Romero CUICIID 2021 (Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en …, 2021 | | 2021 |
Alice Gerstenberg, figura relevante del Little Theatre Movement CN Romero Universidad de Málaga, 2021 | | 2021 |
Alice Gerstenberg: figura relevante del Little Theatre Movement C Navas Romero CUICCID 2020 (Congreso Universitario Internacional sobre la Comunicación en …, 2020 | | 2020 |