Follow
José Luis Estrada Chichón
Title
Cited by
Cited by
Year
Towards an understanding of CLIL assessment practices in a European context: Main assessment tools and the role of language in content subjects
A Otto, JL Estrada
CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural …, 2019
612019
Models on teaching effectiveness in current scientific literature
R Sánchez-Cabrero, JL Estrada-Chichón, A Abad-Mancheño, ...
Education Sciences 11 (8), 409, 2021
312021
Lectura extensiva e intensiva y aprendizaje de lenguas extranjeras
JL Estrada Chichón, M Parrado Collantes
EDITORIAL CUADERNOS SOFIA, 2020
122020
Mindfulness as a Coping Strategy for EFL Learning in Education.
KJ Skelly, JL Estrada-Chichon
International Journal of Instruction 14 (4), 965-980, 2021
112021
Tratamiento de errores en la enseñanza de lenguas extranjeras en la educación superior: posibilidades de corrección no intervencionista en la producción oral
JLE Chichón
Tratamiento de errores en la enseñanza de lenguas extranjeras en la …, 2017
102017
Creencias de futuros docentes sobre la gramática en la enseñanza de idiomas
JLE Chichón, FZ Martínez
Enunciación 24 (2), 152-168, 2019
92019
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial
JLE Chichón
European Journal of Child Development, Education and Psychopathology 9 (1), 5, 2021
82021
Analysing EMI assessment in higher education
A Otto, JL Estrada Chichón
UNIV FEDERAL SERGIPE, 2021
62021
Emoji y expresión escrita: posibilidades de aplicación y desarrollo en lenguas materna y extranjera
M Parrado-Collantes, JL Estrada-Chichón
Educação & Formação 6 (1), 2021
52021
EMI at Tertiary Level in Spain: Perspectives From Lecturers at a Medium-Sized State University
FZ Martínez, JLE Chichón
Teacher training for English-medium instruction in Higher Education, 232-256, 2020
52020
Timing of pedagogical intervention: Oral error treatment in EFL vs. CLIL contexts in primary education in Spain
JLE Chichon, O Ana
Journal of Language and Linguistic Studies 15 (2), 578-586, 2019
52019
Análisis de secuencias didácticas AICLE para Educación Primaria
JL Estrada Chichón, N Segura Caballero
Asociacion Universitaria de Formacion del Profesorado (AUFOP), 2022
4*2022
Dataset of factors impacting second language learning from Teachers' experience
A Arigita-García, R Sánchez-Cabrero, JL Estrada-Chichón
Data in Brief 36, 107015, 2021
42021
Posibilidad de aplicación de técnicas de corrección no intervencionista para errores orales a la enseñanza de idiomas
JLE Chichón
Encuentro Journal 28, 17-32, 2020
42020
Dual training in language didactics of foreign language/CLIL pre-service primary education teachers in Spain
ECJ Luis, ZM Francisco
Journal of Language and Education 8 (1 (29)), 69-83, 2022
32022
Instructed Foreign Language Acquisition (IFLA) at a faculty of education: German for primary school teachers under a CLIL model
FZMYJ LUIS, E CHICHÓN
32020
Defining foreign language needs among pre-service CLIL teachers
JL Estrada Chichón
Revista San Gregorio 1 (49), 35-45, 2022
22022
Parental involvement in EFL learning with preprimary children: Shaping the features of video tutorials
JL Estrada
Handbook of Research on Adapting Remote Learning Practices for Early …, 2022
22022
Primary Education schools and pedagogical renewal: Reviewing experiences
FJP Gómez, FJ Mediano, JLE Chichón, R Sánchez-Cabrero
Educación y Humanismo 21 (36), 176-193, 2019
22019
Potenciación y desarrollo de la creatividad lingüística en el aula de idiomas en Educación Primaria: Tratamiento de errores y usos de la lengua extranjera en la expresión oral
JLE Chichón, FZ Martínez
Creatividad y sociedad: revista de la Asociación para la Creatividad 29, 129-154, 2019
22019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20