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maribel rodriguez zapatero
maribel rodriguez zapatero
Profesora de organización de empresas de la Universidad de Córdoba
Dirección de correo verificada de uco.es
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Motivations of educational tourists in non-English-speaking countries: the role of languages
MI Castillo Arredondo, MI Rodriguez Zapatero, LM Pérez Naranjo, ...
Journal of Travel & Tourism Marketing 35 (4), 437-448, 2018
332018
The impact of daily tour service quality on tourist satisfaction and behavioural intentions in an island context: a study on tours to Isla de la Plata, Ecuador
PE Reyes Vélez, LM Pérez Naranjo, M Rodríguez Zapatero
Current Issues in Tourism 22 (19), 2337-2341, 2019
232019
La mujer en la empresa familiar
M Rodríguez-Zapatero, M Rodríguez-Jiménez
European Journal of Family Business 1 (2), 17-26, 2011
202011
The impact of information quality in DMOs’ Facebook pages on the formation of destination image in the Silk Road: the case of Almaty, Kazakhstan
M Rodríguez, S Nassanbekova, LM Pérez, N Uruzbayeva
Current Issues in Tourism 23 (13), 1587-1592, 2020
162020
El importante papel del estudiante universitario internacional como motor para el fomento y desarrollo del turismo educativo internacional, como modalidad dentro del turismo …
MIC Arredondo, MIR Zapatero, T López‑Guzmán
www. pasosonline. org 15 (2), 471, 2017
142017
Interpretación de la familia empresaria
M Rodríguez Zapatero, M Rodríguez Jiménez, JJ Rodríguez Alcaide
Cátedra PRASA de Empresa Familiar. UCO, 2010
122010
Capital social y sostenibilidad en el tercer sector
MC Zenck, I Ríos Rivera, M Rodríguez Zapatero
Gobernar: The Journal of Latin American Public Policy and Governance 3 (5), 8, 2019
92019
Family Business Values: analysis of its influence on family members ́ behavior
MR Zapatero, MR Jiménez
European Journal of Family Business 3 (2), 7-16, 2013
92013
Asymmetric importance-performance analysis: Measuring classification changes of destination attributes into basic, performance and excitement factors according to the …
L Dueñas, X., Rodríguez, M., Pérez
Tourism and Hospitality Research, 2021
82021
The important role of the international college students as a motor for promotion and development of international educational tourism as modality within the language tourism.
MI Castillo Arredondo, MI Rodriguez Zapatero, T Lopez-Guzman
82017
Análisis del estudiante universitario en programas de movilidad internacional como turista idiomático. Caso Universidad de Córdoba
MIC Arredondo, MR Zapatero, TLG Guzmán
International journal of scientific management and tourism 3 (1), 59-73, 2017
82017
El relevo generacional en la empresa familiar
JJ Rodríguez Alcaide, M Rodríguez Zapatero, M Rodríguez Jiménez
Cátedra de Empresa Familiar. UCO, 2007
82007
Incentives and constraints for archeological tourism: a case study in Spain https://doi.org/10.1080/13683500.2021.1902287
LP Maribel Rodriguez
Current Issues in Tourism, 2021
7*2021
La singularidad de la empresa familiar: conceptos básicos para llegar a entenderla
JJR Alcaide
José Javier Rodríguez Alcai, 2004
72004
El español frente al alemán como recurso turístico: el turismo idiomático
MIC Arredondo, MR Zapatero, TLG Guzmán
TURYDES: Revista sobre Turismo y Desarrollo local sostenible 7 (17), 13, 2014
62014
El consejero en la empresa familiar: teoría y praxis
MR Zapatero, MR Jiménez, JJR Alcaide
Revista de Empresa Familiar 2 (1), 45-54, 2012
62012
Consuming safe hotels during the COVID-19 pandemic: the case of Spain
MR Leonor M. Pérez, Mercedes Alonso
Current Issues in Tourism, 2021
5*2021
Family Business Values: analysis of its influence on family members´ behavior
M Rodriguez Zapatero, M Rodríguez Jiménez
Universidad de Málaga, 2013
42013
La constelación de la red familiar relacional
JJ Rodríguez Alcaide, M Rodríguez Jiménez, M Rodríguez Zapatero
Cátedra de Empresa Familiar. UCO, 2007
42007
La empresa familiar: implicación y logros de sus constituyentes
DMR Zapatero, DMR Jiménez, DJJR Alcaide
Cuadernos de Investigación, 2006
42006
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20