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Jordi de San Eugenio Vela
Jordi de San Eugenio Vela
Lecturer of Media Theory, Strategic Marketing and Tourism Communication at the University of Vic
Verified email at uvic.cat
Title
Cited by
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Year
La dimensión comunicativa del paisaje: Una propuesta teórica y aplicada
J Nogué, J de San Eugenio Vela
Revista de Geografía Norte Grande, 25-43, 2011
1212011
Identidad territorial y promoción turística: la organización de eventos como estrategia de creación, consolidación y difusión de la imagen de marca del territorio
M Jiménez Morales, J de San Eugenio Vela
Universidad del País Vasco, 2011
1102011
The relationship between rural branding and local development. A case study in the Catalonia's countryside: Territoris Serens (El Lluçanès)
J de San Eugenio-Vela, M Barniol-Carcasona
Journal of Rural Studies 37, 108-119, 2015
932015
The use of football as a country branding strategy. Case study: Qatar and the Catalan sports press
X Ginesta, J de San Eugenio
Communication & Sport 2 (3), 225-241, 2014
872014
Fundamentos conceptuales y teóricos para marcas de territorio
JSE Vela
Boletín de la Asociación de Geógrafos españoles, 2013
822013
Visual landscape as a key element of place branding
JSE Vela, J Nogué, R Govers
Journal of place management and development 10 (1), 23-44, 2017
752017
The critical role of stakeholder engagement in a place branding strategy: a case study of the Empordà brand
JS Eugenio-Vela, X Ginesta, M Kavaratzis
European Planning Studies 28 (7), 1393-1412, 2020
672020
Place branding: a conceptual and theoretical framework
J San Eugenio Vela
Asociación de Geógrafos Españoles, 2013
632013
Características y funciones para marcas de lugar a partir de un método Delphi
JSE Vela, J Fernández-Cavia, J Nogué, M Jiménez-Morales
Revista Latina de Comunicación Social, 656-675, 2013
54*2013
Del Estado-nación al Estado-marca. El rol de la diplomacia pública y la marca de país en el nuevo escenario de las relaciones internacionales
JSE Vela
Revista de Estudios Sociales, 145-157, 2013
442013
Peace, sports diplomacy and corporate social responsibility: a case study of Football Club Barcelona Peace Tour 2013
J de-San-Eugenio, X Ginesta, J Xifra
Soccer & Society 18 (7), 836-848, 2017
432017
Key elements in defining Barcelona’s place values: the contribution of residents’ perceptions from an internal place branding perspective
M Compte-Pujol, J de San Eugenio-Vela, J Frigola-Reig
Place Branding and Public Diplomacy 14 (4), 245-259, 2018
352018
Aproximaciones teóricas y conceptuales para una definición del estado del arte de la comunicación de los destinos turísticos
J de San Eugenio Vela
Andamios. Revista de Investigación Social 9 (20), 211-236, 2012
342012
La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona. Temps de flors
M Jiménez Morales, J San Eugenio Vela
Instituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales, 2009
342009
International representation strategies for stateless nations: The case of Catalonia’s cultural diplomacy
JSE Vela, J Xifra
Place branding and public diplomacy 11, 83-96, 2015
322015
Effects of social media on enotourism. Two cases study: Okanagan Valley (Canada) and Somontano (Spain)
FJ Cristófol, GZ Aramendia, J de-San-Eugenio-Vela
Sustainability 12 (17), 6705, 2020
312020
Journalism, transparency and citizen participation: a methodological tool to evaluate information published on municipal websites
N Simelio, X Ginesta, J de San Eugenio Vela, M Corcoy
Information, communication & society 22 (3), 369-385, 2019
302019
Motivación académica en tiempos de COVID-19, de estudiantes vinculados a universidades de Villavicencio: a partir de la teoría de Deci y Ryan
N Galindo, J Vela
Obtenido el 23, 2020
292020
La investigación de la geografía del turismo en España a través del análisis bibliométrico de las actas del Coloquio de Geografía del Turismo, Ocio y Recreación (1990-2012)
JA Corral Marfil, J San Eugenio Vela
Asociación de Geógrafos Españoles, 2013
292013
Comunicació i territori
J De San Eugenio Vela
Manual de comunicació turística: De la informació a la persuasió, de la …, 2009
292009
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Articles 1–20