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Elena R. Cabrera
Elena R. Cabrera
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Cited by
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Understanding product differentiation failures: The role of product knowledge and brand credence in olive oil markets
M Salazar-Ordóñez, M Rodríguez-Entrena, ER Cabrera, J Henseler
Food quality and preference 68, 146-155, 2018
672018
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes
ER Cabrera, M Arriaza, M Rodríguez-Entrena
Grasas y Aceites 66 (4), e105-e105, 2015
332015
The effects of person-related and environmental factors on consumers' decision-making in agri-food markets: The case of olive oils
M Salazar-Ordóñez, F Schuberth, ER Cabrera, M Arriaza, ...
Food research international 112, 412-424, 2018
182018
La sostenibilidad del olivar: producción convencional vs. ecológica en Los Pedroches
E Cabrera, R Gallardo, JA Gómez-Limón
Información Técnica Económica Agraria 109 (3), 345-369, 2013
132013
Survey data on consumer behaviour in olive oil markets: The role of product knowledge and brand credence
M Salazar-Ordóñez, M Rodríguez-Entrena, ER Cabrera, J Henseler
Data in brief 18, 1750-1757, 2018
112018
La influencia del manejo del suelo en la función ambiental del olivar según la opinión de expertos
ER Cabrera, M Rodriguez-Entrena, M Arriaza Balmón
Revista Española de Estudios Agrosociales y Pesqueros, 81-105, 2014
72014
Understanding product differentiation failures in agri-food markets: The role of product knowledge and brand credence in olive oil markets
MS Ordonez, MR Entrena, ER Cabrera, J Henseler
Food quality and preference 68, 146-155, 2018
62018
Price structure of extra virgin olive oil: a hedonic approach
ER Cabrera, M Rodríguez-Entrena, M Arriaza Balmón
62014
Análisis de la actitud del consumidor andaluz hacia las categorías de aceite de oliva. Factores que dificultan su diferenciación por calidades
E Cabrera
Universidad de Córdoba, 2016
52016
Reflexiones en torno a la evolución histórica de Los Pedroches durante la Baja Edad Media
E Cabrera
Universidad de Córdoba, 1988
51988
¿ Influyen la percepción sobre el sabor, marca y precio en el comportamiento del consumidor de aceites de oliva?
ER Cabrera, M Salazar-Ordóñez, M Arriaza, M Rodríguez-Entrena
2017
The influence of soil management over the environmental function of olive groves from the experts' point of view.
ER Cabrera, M Rodríguez-Entrena, M Arriaza
2014
The sustainability of olive groves: conventional vs. ecological production in Los Pedroches (Andalusia, Spain).
E Cabrera, R Gallardo, JA Gómez-Limón
2013
Influencia de los atributos del aceite de oliva virgen extra en la decisión de compra
E Cabrera, M Rodríguez-Entrena, M Arriaza
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