Follow
Salvador Reyes de Cózar
Title
Cited by
Cited by
Year
The development of the digital teaching competence from a sociocultural approach
P Colás-Bravo-Bravo, J Conde-Jiménez, S Reyes-de-Cózar
Comunicar 27 (61), 21-32, 2019
212*2019
Digital competences of non-university students
P Colas-Bravo, J Conde-Jimenez, S Reyes-de Cozar
Revista latinoamericana de tecnologia educativa-relatec 16 (1), 7-20, 2017
89*2017
Teens’ motivations to spread fake news on WhatsApp
P Herrero-Diz, J Conde-Jiménez, S Reyes de Cózar
Social Media+ Society 6 (3), 2056305120942879, 2020
882020
La competencia digital de los estudiantes de educación no universitaria: variables predictivas
J Pablos Pons, MP Colás Bravo, J Conde Jiménez, S Reyes de Cózar
Bordón, 68 (2), 2016
692016
Sustainability and digital teaching competence in higher education
P Colás-Bravo, J Conde-Jiménez, S Reyes-de-Cózar
Sustainability 13 (22), 12354, 2021
452021
Digital competencies for new journalistic work in media outlets: A systematic review
S Reyes-de-Cózar, M Pérez-Escolar, P Navazo-Ostúa
Media and Communication 10 (1), 27-42, 2022
272022
Fortalecer la implicación y el compromiso de los estudiantes con la universidad. Una visión multidimensional del engagement
S Reyes de Cózar
26*2016
Spanish adolescents and fake news: level of awareness and credibility of information (Los adolescentes españoles frente a las fake news: nivel de conciencia y credibilidad de …
P Herrero-Diz, J Conde-Jiménez, S Reyes-de-Cózar
Culture and education 33 (1), 1-27, 2021
232021
Características de las aulas universitarias que generan engagement desde la perspectiva de los estudiantes
MP Colás Bravo, T González Ramírez, S Reyes de Cózar
Investigar con y para la sociedad: XVII Congreso Internacional de …, 2015
172015
Validación de la escala multifactorial mixta de engagement educativo (EMMEE)
P Colás-Bravo, S Reyes-de-Cózar, J Conde-Jiménez
Anales de Psicología/Annals of Psychology 37 (2), 287-297, 2021
12*2021
El uso de las TIC en las aulas como factor predictivo del estado emocional de los estudiantes
P Colás Bravo, S Reyes de Cózar, J Conde Jiménez
Universidad de La Laguna, 2018
102018
Efectos de las prácticas inclusivas en los centros educativos y su impacto en el estado emocional del profesorado
P Colás-Bravo, S Reyes-de Cózar, J Conde-Jiménez
Polyphōnía. Revista de Educación Inclusiva 1 (2), 34-55, 2017
92017
La participación de los universitarios en la cultura digital de los servicios de e-orientación
J de Pablos Pons, MPC Bravo, TG Ramírez, PV Moreno, JC Jiménez, ...
RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa 15 (2), 67-80, 2016
92016
A qualitative analysis of the educational value of commercial video games
S Reyes-de-Cózar, C Ramírez-Moreno, JM Barroso-Tristán
Education Sciences 12 (9), 584, 2022
82022
Innovación pedagógica en la formación del profesorado apoyada por videos en red
PC Bravo, JDP Pons, JC Jiménez, SR de Cozar
Educatio Siglo XXI 36 (2 Jul-Oct), 163-186, 2018
7*2018
Responsabilidad social de la investigación educativa
TG Ramírez, AGV Muñoz-Repiso, JC Jiménez, SR de Cózar, ...
Caminos y derivas para otra investigación educativa y social, 269-284, 2020
62020
Spanish adolescents and fake news: level of awareness and credibility of information. Culture and Education, 33 (1), 1-27
P Herrero-Diz, J Conde-Jiménez, S Reyes-de-Cózar
52021
Video and its incorporation into social networking sites for teacher training
J De Pablos-Pons, P Colás-Bravo, T González-Ramírez, ...
Teacher Training and Professional Development: Concepts, Methodologies …, 2018
52018
Utilización y valoración de los servicios de orientación desde la perspectiva de los universitarios
T González Ramírez, JA Contreras Rosado, S Reyes de Cózar
XVII Congreso Internacional de Investigación Educativa. Cádiz, 2015
52015
La evaluación de las políticas educativas TIC: De lo externo a la interno
J Conde-Jiménez, S Reyes-de Cózar, P Colás-Bravo
Literacia e Inclusão Digital: Boas Práticas em Portugal e em Espanha, 40, 2016
32016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20