Seguir
Luisa Zozaya-Durazo
Título
Citado por
Citado por
Año
Do I question what influencers sell me? Integration of critical thinking in the advertising literacy of Spanish adolescents
B Feijoo, L Zozaya, C Sádaba
Humanities and Social Sciences Communications 10 (1), 1-12, 2023
222023
Disguising commercial intentions: Sponsorship disclosure practices of Mexican instamoms
L Zozaya-Durazo, C Sádaba-Chalezquer
Media and Communication 10 (1), 124-135, 2022
202022
Análisis de la capacidad de menores en España para reconocer los contenidos comerciales publicados por influencers
LD Zozaya Durazo, B Feijoo Fernández, C Sádaba Chalezquer
Revista de comunicación 21 (2), 307-319, 2022
192022
Distrust by default: analysis of parent and child reactions to health misinformation exposure on TikTok
B Feijoo, C Sádaba, L Zozaya
International Journal of Adolescence and Youth 28 (1), 2244595, 2023
172023
“Fake or not, I’m sharing it”: teen perception about disinformation in social networks
LD Zozaya-Durazo, C Sádaba-Chalezquer, B Feijoo‐Fernández
Young Consumers 25 (4), 425-438, 2024
162024
El papel de los influencers en las decisiones de consumo de los menores españoles
LD Zozaya Durazo, B Feijoo, C Sádaba
Doxa Comunicacion, 2023
122023
Variables predictoras de riesgo frente a los derechos del infante en la era digital. Un estudio de México y España.
CRC Cázarez, GAL Duarte, LDZ Durazo
Edutec, Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 122-139, 2020
112020
Digital Fit: la influencia de las redes sociales en la alimentación y en el aspecto físico de los menores
B Feijoo, LD Zozaya Durazo, B Cambronero Saiz, A Mayagoitia, ...
Revista de Fundación MAPFRE, 2023
82023
Disguising Commercial Intentions: Sponsorship Disclosure Practices of Mexican Instamoms. Media and Communication, 10 (1), 124-135
L Zozaya-Durazo, C Sádaba-Chalezquer
82022
The role that influencers play in consumption decisions made by Spanish minors
L Zozaya-Durazo, B Feijoo, C Sádaba
Doxa Comunicación 36, 401-413, 2023
52023
Social media influencers defined by adolescents
LD Zozaya Durazo, B Feijoo, C Sádaba
KOME: An International Journal of Pure Communication Inquiry, 2023
32023
El consumo crítico de influencers por menores en Eslovaquia
LD Zozaya Durazo, V Kacinova, C Sadaba, B Feijoo
methaodos. revista de ciencias sociales, 2023
32023
A qualitative study exploring teenagers and their parents’ ethical judgments toward influencers as brand ambassadors
B Feijoo, C Sádaba, L Zozaya-Durazo, I Vanwesenbeeck
Journal of Consumer Marketing 41 (7), 751-764, 2024
22024
Instagram para figurar, TikTok para entretenerse: caracterización de las redes sociales como plataformas publicitarias entre los menores
L Zozaya-Durazo, B Feijoo, C Sádaba-Chalezquer
Redmarka. Revista de Marketing Aplicado 28 (1), 1-12, 2024
12024
Percepciones de adolescentes españoles sobre la fiabilidad de la información en redes sociales
PN Placer, L Zozaya, C Sádaba, B Feijoo-Fernández
Revista OBETS 20 (1), 119-140, 2025
2025
Verse bien> sentirse bien. Impacto de las colaboraciones entre marcas e influencers sobre el culto al cuerpo para adolescentes
L Zozaya-Durazo, MJ Yáñez-Galdames
ZER: Revista de Estudios de Comunicación= Komunikazio Ikasketen Aldizkaria …, 2024
2024
Influência do estatuto socioeconómico nas percepções da família sobre os riscos em linha
A López-Martínez, C Sádaba, B Feijoo, L Zozaya
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud 22 (3), 116-136, 2024
2024
Influence of socio-economic status on family perceptions of online risks
A López-Martínez, C Sádaba, B Feijoo, L Zozaya
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud 22 (3), 116-136, 2024
2024
Navigating the Influence of E-commerce: Challenges and Solutions in Influencer Marketing for Audience Advertising Literacy
L Zozaya-Durazo
Advertising Literacy for Young Audiences in the Digital Age: A Critical …, 2024
2024
Exploring teenagers and their parents’ contradicting ethical judgements towards influencer marketing
B Feijoo Fernández, C Sádaba, L Zozaya, I Vanwesenbeeck
2024
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20