Adquisición del lenguaje. El principio de la comunicación MN Pablo CAUCE, Revista de Filología y su Didáctica 26, 321-347, 2003 | 216 | 2003 |
Are CLIL students more motivated? An analysis of affective factors and their relation to language attainment M Navarro Pablo, E García Jiménez Universidad de Granada, 2018 | 122 | 2018 |
La lectura de palabras: la influencia del procesamiento fonológico y del método lectoescritor SIR Romero, EG Jiménez, MN Pablo Revista Fuentes 21 (1), 11-24, 2019 | 55 | 2019 |
The use of digital resources and materials In and outside the bilingual classroom/El uso de los recursos y materiales digitales dentro y fuera del aula bilingüe M Navarro-Pablo, Y López-Gándara, E García-Jiménez Comunicar 27 (59), 83-93, 2019 | 53* | 2019 |
Teaching to training teachers through cooperative learning M Navarro-Pablo, EJ Gallardo-Saborido Procedia-Social and behavioral sciences 180, 401-406, 2015 | 49 | 2015 |
Estilos de aprendizaje en alumnos de primaria M Navarro Pablo Cauce, 24, 565-582., 2001 | 28 | 2001 |
The effects of CLIL on L1 competence development in monolingual contexts M Navarro-Pablo, Y López Gándara The Language Learning Journal 48 (1), 18-35, 2020 | 27 | 2020 |
Escritura y lectura en Educación Infantil: Conceptos, secuencias didácticas y evaluación FG Simón, MN Pablo, EG Jiménez Ediciones Pirámide, 2015 | 25 | 2015 |
Adquisición del lenguaje. Orden de adquisición de las consonantes en la lengua española M Navarro Pablo Cauce, 30, 297-336., 2007 | 15 | 2007 |
Analysis of pre-service foreign language teachers’ incorrect articulations: Frequency, influence on communication, and a specific corrective strategy CI Hunt-Gómez, M Navarro-Pablo Problems of Education in the 21st Century 78 (6), 933, 2020 | 12 | 2020 |
Using phonics to develop the emergent English literacy skills of Spanish learners SI Rendón Romero, M Navarro Pablo, E Garcia-Jimenez Universidad de Granada, 2021 | 11 | 2021 |
Xiong Fu powder regulates the intestinal microenvironment to protect bones against destruction in collagen-induced arthritis rat models X Xi, Q Ye, X Li, X Lu, D Fan, Y Xia, C Xiao Frontiers in Cellular and inFection Microbiology 12, 854940, 2022 | 5 | 2022 |
The impact of CLIL on FL grammar and vocabulary M Navarro-Pablo Content and language integrated learning in monolingual settings: New …, 2021 | 4 | 2021 |
Decolonising Literacy Practices for an Inclusive and Sustainable Model of Literacy Education Y López Gándara, M Navarro-Pablo, E García-Jiménez Sustainability 13 (23), 13349, 2021 | 3 | 2021 |
The biliteracy process in Primary Education: teachers and parents¿ perceptions on the use of phonic methods to develop emergent biliteracy skills I Rendón Romero, M Navarro Pablo, E García Jiménez Investigación en la Escuela, 2019 | 3 | 2019 |
Dossier. Competencias en el marco de la didáctica de la lengua y le literatura M Navarro-Pablo Lenguaje y textos, 81-90, 2010 | 3 | 2010 |
La imagen en la enseñanza-aprendizaje de vocabulario: imagen mental y memorizacion de vocabulario en primaria M Navarro-Pablo Universidad de Sevilla, 2000 | 2 | 2000 |
" Quejío" de Salvador Távora: una reivindicación pendiente MN Pablo Revista de Investigación sobre Flamenco" La madrugá", 2017 | 1 | 2017 |
Los Tarantos de Rovira Beleta como recurso didáctico para la enseñanza del Flamenco MN Pablo Revista de Investigación sobre Flamenco" La madrugá", 2014 | 1 | 2014 |
The lexical field, a key to semantics M Navarro Pablo Cauce, 22-23, 539-548., 2000 | 1 | 2000 |