Crea el meu perfil
Coautors
- Philip Hans FransesErasmus School of EconomicsCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
- Laurens M. SlootDistinguished Professor of Retail Marketing at the University of GroningenCorreu electrònic verificat a rug.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Dennis FokProfessor of Econometrics and Data Science, Erasmus School of EconomicsCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
- erica van herpenWageningen UniversityCorreu electrònic verificat a wur.nl
- Andre de WaalHPO CenterCorreu electrònic verificat a planet.nl
- Yvonne van EverdingenProfessor of Marketing and Innovation, RSM Erasmus University, The NetherlandsCorreu electrònic verificat a rsm.nl
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- Phillip E PfeiferRichard S Reynolds Professor Emeritus of BusinessCorreu electrònic verificat a virginia.edu
- Dave ReibsteinWhartonCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Willem VerbekeErasmus University Rotterdam, The NetherlandsCorreu electrònic verificat a ese.eur.nl
Segueix
Erjen van Nierop
Assistant Professor of Marketing, Erasmus University
Correu electrònic verificat a ese.eur.nl