Follow
Otto Regalado-Pezúa
Otto Regalado-Pezúa
Profesor Principal, ESAN Graduate School of Business
Verified email at esan.edu.pe - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Managing world heritage sites
A Leask, A Fyall
Routledge, 2006
4112006
Una aplicación de la teoría del comportamiento planificado al segmento masculino latinoamericano de productos de cuidado personal
O Regalado Pezúa, CA Guerrero Medina, RF Montalvo Corzo
Revista EAN, 141-163, 2017
892017
Desarrollo sostenible en turismo: una propuesta para Machu Picchu
OR Pezúa, JA Valencia
Journal of Economics, Finance and Administrative Science 11 (20), 63-73, 2006
292006
Estrategias de internacionalización de empresas chinas: casos de la industria automotriz en el mercado sudamericano (Chinese Companies Internationalization Strategies: The Case …
O Regalado Pezua, G Zapata
RAN-Revista Academia & Negocios 4 (2), 2019
192019
La planificación estratégica sostenible en turismo
OR Pezúa
Cengage Learning, 2010
182010
El futuro de la desintermediación en los servicios turísticos:¿ Una evolución en las competencias?
OR Pezúa, E Viardot
Escuela de Administración de Negocios para Graduados, 2002
182002
Sustainable development in tourism: a proposition for Machupicchu, Peru
O Regalado-Pezúa, J Arias-Valencia
Managing world heritage sites, 195-204, 2006
162006
The determining factors of attractiveness in urban tourism: A study in Mexico City, Buenos Aires, Bogota, and Lima
G Sirkis, O Regalado-Pezúa, O Carvache-Franco, W Carvache-Franco
Sustainability 14 (11), 6900, 2022
112022
Handbook of research on customer engagement
LD Hollebeek, DE Sprott
Edward Elgar Publishing, 2019
102019
Bases para la segmentación del mercado homosexual en la ciudad de Lima: Un enfoque para el sector de entretenimiento
O Regalado Pezúa, CA Guerrero Medina, Ú Téllez Watson, ...
Instituto Tecnológico de Costa Rica. Escuela de Administración de Empresas, 2017
102017
La educación superior en turismo y las necesidades reales del mercado: revisión de literatura
O Regalado Pezúa, C Oré Butler
Universidad ESAN, 2009
92009
Influence of non-economic factors in the use of personal care products: the case of male Peruvian consumer
O Regalado Pezúa, CA Guerrero Medina, JN Alzamora Ruiz, ...
Universidad del Rosario, 2016
72016
Silver bank: vulnerability and risks during cyberattacks
CJ Horna, L Toro, O Regalado-Pezua
Emerald Emerging Markets Case Studies 12 (1), 1-33, 2022
52022
Inversión china en el sector automotriz latinoamericano
O Regalado Pezúa, GA Zapata
Universidad ESAN, 2019
42019
Higher Education in Tourism and the Real Needs of the Labour Market: the Case of the City of Guadalajara, Mexico
OR Pezúa, MÁM Bayardo
SSRN, 2014
42014
Efectos de las nuevas tecnologías en la intermediación del sistema turístico de los países de América Latina: Un marco conceptual
O REGALADO-PEZUA
ESAN. Lima, Perú, 2009
42009
Perceived value and its relationship to satisfaction and loyalty in cultural coastal destinations: A study in Huanchaco, Peru
O Regalado-Pezúa, M Carvache-Franco, O Carvache-Franco, ...
PloS one 18 (8), e0286923, 2023
32023
From Face-to-face education to online education: Challenges at a business school in Peru
O Regalado-Pezua, MLT Galeano
Global trends, dynamics, and imperatives for strategic development in …, 2022
32022
Modos de distribución de vehículos chinos en los países de la Alianza del Pacífico
O Regalado-Pezua, MA Montoya Bayardo, GA Zapata Pezúa
Universidad EAFIT, 2021
32021
Ethnic networks and multinational firms’ location decisions
J Alcaraz, E Salamanca, O Regalado-Pezúa
Review of International Business and Strategy 30 (2), 279-298, 2020
32020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20