Seguir
Iciar Pablo-Lerchundi (https://orcid.org/ 0000-0003-2980-673X)
Iciar Pablo-Lerchundi (https://orcid.org/ 0000-0003-2980-673X)
Professor of Educational Sciences, Universidad Politécnica de Madrid
Dirección de correo verificada de upm.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Influences of parental occupation on occupational choices and professional values
I Pablo-Lerchundi, G Morales-Alonso, RM González-Tirados
Journal of Business Research 68 (7), 1645-1649, 2015
672015
Entrepreneurial intention of engineering students and associated influence of contextual factors/Intención emprendedora de los estudiantes de ingeniería e influencia de …
G Morales-Alonso, I Pablo-Lerchundi, MC Núñez-Del-Río
Revista de Psicología Social 31 (1), 75-108, 2016
512016
An empirical study on the antecedents of knowledge intensive entrepreneurship
G Morales-Alonso, I Pablo-Lerchundi, AM Vargas-Perez
International journal of innovation and technology management 13 (05), 1640011, 2016
242016
Career choice in engineering students: its relationship with motivation, satisfaction and the development of professional plans.
I Pablo-Lerchundi, MC Núñez-del-Río, RM González-Tirados
Anales de Psicología/Annals of Psychology 31 (1), 268-279, 2015
232015
Does family matter? A study of parents’ influence on the entrepreneurial intention of technical degrees students in Spain
I Pablo Lerchundi, G Morales Alonso, AM Vargas Pérez
Ice, 2014
142014
Training STEAM Educators in the COVID-19 emergency situation: Redesigning teaching
S Sastre-Merino, JLM Nuñez, I Pablo-Lerchundi, C Nufiez-del-Rio
2020 Sixth International Conference on e-Learning (econf), 72-75, 2020
92020
Análisis del impacto del uso del vídeo en el laboratorio de química de la titulación de Ingeniería Mecánica en la EUITI
I Pablo-Lerchundi, MC Núñez del Río, P Saavedra, J Albéniz, R Barajas, ...
Universidad Europea de Madrid, 2013
72013
Aula invertida y trabajo colaborativo en Química
P Almendros, M Montoya, I Pablo-Lerchundi
Educación Química 32 (5), 142-153, 2021
52021
… And back to Multiple Choice! Large-scale Testing of Proficiency in English: an experience
IA Álvarez, I de Pablo Lerchundi
ODISEA, 9-18, 2012
52012
Teaching in Secondary Education Teacher Training with a Hybrid Model: Students’ Perceptions
JL Martín-Núñez, JL Bravo-Ramos, S Sastre-Merino, I Pablo-Lerchundi, ...
Sustainability 14 (6), 3272, 2022
42022
Impact of the initial training of engineering schools’ lecturers
JL Martin, I de Pablo Lerchundi, MCN Del Rio, JC del Mazo Fernández, ...
The International journal of engineering education 34 (5), 1440-1450, 2018
32018
Training profile of faculty in applied sciences
AC Redondo, I de Pablo Lerchundi, G Martí-Blanc, JL Martín, JAS Núñez
The International journal of engineering education 34 (5), 1504-1515, 2018
32018
Social companies as an innovative and sustainable way of solving social problems. A case study from Spain.
A Greco, G Morales Alonso, AM Vargas Perez, I Pablo Lerchundi, ...
Industriales, 2014
32014
Formación inicial para la docencia universitaria en ingeniería
JLB Ramos, JCC Rodríguez, AC Redondo, EC Muñoz, RMG Tirados, ...
Asibei, 2013
32013
Effect of parental occupation and cultural values on entrepreneurial intention: A multicultural study across Spain, Italy and Germany
I Pablo–Lerchundi, G Morales-Alonso, H Karaosman
22018
La rúbrica puntuada como apoyo a la evaluación auténtica y compartida
JA Sánchez-Núñez, JL Bravo-Ramos, A Caravantes, JL Martín-Núñez, ...
La Cuestión Universitaria, 102-113, 2016
22016
Large-scale testing of proficiency in English: Back to multiple choice?
I Argüelles Alvarez, I Pablo Lerchundi, R Herradón Diez, ...
Scitsiugnil Press, 2011
22011
El aula invertida para la docencia de Física
P Almendros, I Pablo-Lerchundi, F Revuelta, P Ruiz-Galende, M Montoya
Servicio de Publicaciones Universidad de Zaragoza, 2021
1*2021
Análisis de “asco” y su equivalente alemán “Ekel” desde una perspectiva prototípica
IS Gallo, JMF Dols, IP Lerchundi, PM Gollwitzer
Crisis y cambio. Propuestas desde la Sociología: actas del XI Congreso …, 2014
12014
¿ Qué hacer cuando la mayoría de los alumnos no supera un test inicial de conocimientos previos de nivel de bachillerato?
P Saavedra, R Barajas, J Albéniz, I Pablo-Lerchundi, MC Núñez del Río, ...
Universidad Europea de Madrid, 2013
12013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20