Antonio Navarro García
Antonio Navarro García
Catedrático de Marketing (Universidad de Sevilla)
Dirección de correo verificada de us.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Implications of perceived competitive advantages, adaptation of marketing tactics and export commitment on export performance
A Navarro, F Losada, E Ruzo, JA Díez
Journal of world business 45 (1), 49-58, 2010
2202010
Antecedents and consequences of firms' export commitment: An empirical study
A Navarro, FJ Acedo, MJ Robson, E Ruzo, F Losada
Journal of International Marketing 18 (3), 41-61, 2010
1292010
Merchandising: teoría y práctica.
EC Díez de Castro, L Bercebal, F Javier
1151996
Dirección de la fuerza de ventas
ECD de Castro, AN García, BP Peral
ESIC Editorial, 2003
1112003
Project to improve knowledge management and key business results through the EFQM excellence model
A Calvo-Mora, A Navarro-García, R Periañez-Cristobal
International Journal of Project Management 33 (8), 1638-1651, 2015
1002015
Integrated model of export activity: Analysis of heterogeneity in managers' orientations and perceptions on strategic marketing management in foreign markets
A Navarro, FJ Acedo, F Losada, E Ruzo
Journal of Marketing Theory and Practice 19 (2), 187-204, 2011
862011
External environment and the moderating role of export market orientation
A Navarro-García, J Arenas-Gaitán, FJ Rondán-Cataluña
Journal of Business Research 67 (5), 740-745, 2014
802014
Resources and international marketing strategy in export firms: Implications for export performance
E Ruzo, F Losada, A Navarro, JA Díez
Management Research Review 34 (5), 496-518, 2011
772011
The influence of price and brand loyalty on store brands versus national brands
FJ Rondán Cataluña, AN García, I Phau
Int. Rev. of Retail, Distribution and Consumer Research 16 (4), 433-452, 2006
632006
Toward an international code of franchising
J Gámez-González, FJ Rondan-Cataluña, EC Diez-de Castro, ...
Management Decision 48 (10), 1568-1595, 2010
472010
Proposing new variables for the identification of strategic groups in franchising
FJR Cataluña, AN García, ECD De Castro
International Entrepreneurship and Management Journal 3 (4), 355-377, 2007
402007
Excellence management practices, knowledge management and key business results in large organisations and SMEs: A multi-group analysis
A Calvo-Mora, A Navarro-García, M Rey-Moreno, R Perianez-Cristobal
European Management Journal 34 (6), 661-673, 2016
392016
Influencia de la estrategia de expansión internacional y de las características empresariales sobre el resultado exportador de la empresa
F Losada Pérez, E Ruzo Sanmartín, JM Barreiro Fernández, ...
Información Comercial Española, 255-272, 2007
37*2007
Antecedents and consequences of export entrepreneurship
A Navarro-García, ACM Schmidt, M Rey-Moreno
Journal of Business Research 68 (7), 1532-1538, 2015
352015
Global model of export performance: Moderator role of export department
A Navarro-García, J Arenas-Gaitán, FJ Rondán-Cataluña, M Rey-Moreno
Journal of Business Research 69 (5), 1880-1886, 2016
332016
El sistema de franquicia
EC Díez, A Navarro, FJ Rondán
Fundamentos teóricos y prácticos, 2005
312005
El papel de la invarianza factorial en la validación del constructo calidad de servicio electrónico
R Barrera-Barrera, A Navarro-García, M Peris-Ortiz
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 24 (1), 13-24, 2015
302015
Drivers of export entrepreneurship
A Navarro-García
International business review 25 (1), 244-254, 2016
282016
The importance of an export-oriented culture for export performance
A Navarro-García, FJ Rondán-Cataluña, FJ Acedo-González
European Journal of International Management 7 (3), 254-277, 2013
272013
Unidades franquiciadas versus propias en el sistema de franquicia: una investigación empírica
ECD de Castro, AN García, FJR Cataluña, CJR Rad
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 14 (2), 185-210, 2008
272008
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20