Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Ming-Hui HuangNational Taiwan UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.edu.tw
- Katherine LemonProfessor of Marketing, Boston CollegeCorreu electrònic verificat a bc.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillCorreu electrònic verificat a unc.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityCorreu electrònic verificat a stjohns.edu
- Christine MoormanT. Austin Finch, Sr. Professor of Business Administration, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a duke.edu
- Sajeev VarkiAssociate Professor, University of South FloridaCorreu electrònic verificat a usf.edu
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Claes FornellChairman and Founder, American Customer Satisfaction IndexCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Rebecca W. HamiltonMichael G. and Robin Psaros Chair in Business Administration, Professor of Marketing, GeorgetownCorreu electrònic verificat a georgetown.edu
- Debora V. ThompsonGeorgetown UniversityCorreu electrònic verificat a georgetown.edu