Follow
Isabel Pau-Custodio
Isabel Pau-Custodio
Departament de didàctica de les ciències experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona
Verified email at uab.cat
Title
Cited by
Cited by
Year
La novel· la com a context en l'educació científica
I Pau Custodio
112018
Potencialidades y dificultades de incorporar la novela como contexto en clase de ciencias
IP Custodio, CM Bargalló
Revista Brasileira de Ensino de Ciéncia e Tecnologia 11 (2), 2018
52018
Acercar la ciencia a los jóvenesa a través de las novelas: la experiencia de un club de lectura
I Pau-Custodio, CM Bargalló
Interfaces Da Educação 11 (32), 662-687, 2020
32020
Acercar la ciencia a los jóvenes a través de novelas de ficción realista
IP Custodio, C Márquez, A Marbà
Aula de secundaria, 40-43, 2017
22017
Les romans de fiction réaliste comme source de problématisation socio-scientifique: analyse d’un dispositif de lecture dans un cadre interdisciplinaire
I Pau-Custodio, C Bruguière, C Márquez Bargalló
RDST. Recherches en didactique des sciences et des technologies, 21-47, 2019
12019
Lire et discuter un extrait de roman réaliste en classe de SVT: Construire des savoirs sur la validité des faits saillants en sciences
I Pau-Custodio, C Bruguière, C Márquez
Spirale. Revue de recherches en éducation 64 (2), 85-97, 2019
12019
Novel· les a la classe de ciències: una nova mirada a les narratives de ficció
IP Custodio
Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, 22-27, 2018
12018
Reading in the Process of Construction of Scientific Models
A Marbà Tallada, CM Bargalló, I Pau Custodio, À Prat Pla
Science Teaching and a New Teacher Culture: Challenges and Opportunities …, 2024
2024
La prise en compte du contexte dans l’élaboration et la circulation de savoirs et de ressources pour l’enseignement des sciences
C Bruguiere, L Backes, L Cabodi, F Charles, M Ghomman, F Guillouet, ...
Le réseau des lieux d’éducation associés à l’institut français de l …, 2022
2022
Les riuades del Vallès de 1962: proposta d'activitats
C Márquez, I Pau Custodio, A Castelltort i Valls
_, 2022
2022
Manières d’habiter la Terre dans les albums de fiction écologique
C Bruguiere, M Ghomman, JL Heraud, O Morin, PC Isabel, E Tremey, ...
Littérature de jeunesse et écologie, 2022
2022
La lectura en la construcción de los modelos científicos
C Márquez, AM Tallada, IP Custodio, ÀP Pla
Enseñanza de las Ciencias para una nueva cultura docente: Desafios y …, 2021
2021
Le Lieu d’éducation associé: Espace de circulation et de construction des connaissances avec des ressources recontextualisées
L Backes, C Bruguière, PC Isabel
Espaços de aprendizagem em redes colaborativas na era da mobilidade 1, pp …, 2020
2020
" Katalepsis", Maria Carme Roca [material didàctic](2020)
D d'Educació, I Pau Custodio, A Vilaplana Serralta, DES de Suports
Departament d'Educació, 2020
2020
" La balada del funicular miner", Pau Joan Hernàndez [material didàctic](2020)
D d'Educació, I Pau Custodio, A Vilaplana Serralta
Departament d'Educació, 2020
2020
Hoteleria i turisme: opció 1, primera prova, part A [enunciat supòsit pràctic](2020)
D d'Educació
Departament d'Educació, 2020
2020
" Delicte ecològic", Josep Lorman [material didàctic](2020)
D d'Educació, I Pau Custodio, DES de Suports
Departament d'Educació, 2020
2020
Potentialities and difficulties about using a novel as a context in science class
I Pau Custodio, C Márquez Bargalló
2018
La narrativa de ficción como contexto socio-científico: una ejemplificación mediante la novela juvenil
IP Custodio, C Márquez, A Marbà
Iluminando el cambio educativo: encuentros de Didáctica de las Ciencias …, 2018
2018
27 Encuentros De Didáctica De Las Ciencias Experimentales. 7-9 septiembre 2016, Badajoz
I Pau-Custodio, C Márquez, A Marbà-Tallada
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20