Joan Miquel Gomis López
Joan Miquel Gomis López
Professor at the Faculty of Economics and Business at the Universitat Oberta de Catalunya
Verified email at uoc.edu
Title
Cited by
Cited by
Year
El nuevo paradigma de la intermediación turística
JM Gomis, L Borja
Editorial Pirámide, 2009
53*2009
Estudio de las TIC y el Turismo en España. Análisis de las ponencias del congreso TURITEC entre 1999 y 2010
O Miralbell, C Lamsfus, JM Gomis, F González
TuriTec 2012, 498-517, 2012
24*2012
Tourists’ risk perception and the use of mobile devices in beach tourism destinations
F González-Reverté, P Díaz-Luque, JM Gomis-López, S Morales-Pérez
Sustainability 10 (2), 413, 2018
232018
Turismo justo, globalización y TIC
JM Gomis
Turismo justo, globalización y TIC, 0-0, 2012
202012
Ong, una nova manera de fer politica
J Gomis
Pagès, 2000
192000
Modelos de innomediación en el marco de un nuevo paradigma de la intermediación turística
JM Gomis, L de Borja
VI CongresoNacional “Turismo y Tecnologías de la Información y …, 2006
172006
How to use mobile technology and augmented reality to enhance collaborative learning on cultural and natural heritage? An e-learning experience
F Gonzàlez, L Villarejo, O Miralbell, JM Gomis
New Trends on Global Education Conference, North Cyprus, 2012
112012
Turismo responsable: 30 propuestas de viaje
C Tudurí
Alhena Media, 2007
102007
La información turística: del papel a la Red en Manual de Comunicación Turística
JM Gomis
De la información a la persuasión, de la promoción a la emoción, Girona …, 2000
92000
El valor de la sostenibilidad como factor de diferenciación en los procesos de intermediación turística: un análisis para el caso de las pymes catalanas
L Garay, JM Gomis, F González
Cuadernos de Turismo, 2018
82018
La localización de la clase creativa en ciudades turísticas. Un análisis a escala local del sistema urbano Mediterráneo español
F González Reverté, Y Romero Padilla, I Muro Morales, E Navarro Jurado, ...
Universidad de Alicante. Instituto Universitario de Investigaciones Turísticas, 2016
82016
La información turística: Del papel a la red
J Gomis
Manual de Comunicación Turística: De la información a la persuasión, de la …, 2011
82011
Management, altruism, and customer focus as drivers of corporate social responsibility in tourism intermediation.
L Garay, JM Gomis, F González
Tourism Analysis 22 (2), 255-260, 2017
72017
La informació turística: del paper a la xarxa
JM Gomis López
La informació turística: del paper a la xarxa, 19-28, 2009
72009
El sector turístico como paradigma de las economías relacionales
L de Borja Solé, JMG López
TuriTec'99: I Congreso Nacional Turismo y Tecnologías de la Información y …, 1999
71999
Smart tourism sustainability narratives in mature beach destinations. Contrasting the collective imaginary with reality
JM Gomis-López, F González-Reverté
Sustainability 12 (12), 5083, 2020
62020
Introducing augmented reality in cultural heritage studies
L Villarejo, F González-Reverté, O Miralbell, JM Gomis
eLearn Center Research Paper Series, 06-14, 2014
62014
The role of identity in events scheduling
F González-Reverté, JM Gomis-López, O Miralbell-Izard, M Viu-Roig
Annals of Tourism Research 39 (3), 1683-1690, 2012
62012
L’economia social i solidària: experiències i reptes
A Corrons, JM Gomis
32016
Amadeus: global distribution system’s new paradigm
JM Gomis, F González-Reverté
eTourism case studies, 399, 2011
22011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20