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Ignacio González Franco
Ignacio González Franco
Spanish Railways Foundation (Fundación de Ferrocarriles Españoles)
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Title
Cited by
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Year
Railway electrical smart grids: An introduction to next-generation railway power systems and their operation
EP de la Fuente, SK Mazumder, IG Franco
IEEE Electrification Magazine 2 (3), 49-55, 2014
792014
Energy consumption and carbon dioxide emissions in rail and road freight transport in Spain: a case study of car carriers and bulk petrochemicals
A García-Álvarez, PJ Pérez-Martínez, I González-Franco
Journal of intelligent transportation systems 17 (3), 233-244, 2013
522013
Smart electrical infrastructure for AC-fed railways with neutral zones
E Pilo, SK Mazumder, I González-Franco
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems 16 (2), 642-652, 2014
482014
Can High–Speed Trains Run Faster and Reduce Energy Consumption?
I González–Franco, A García–Álvarez
Procedia-Social and Behavioral Sciences 48, 827-837, 2012
192012
Calculating the exploitation costs of trains in the Spanish railways
E Roanes-Lozano, A Hernando, A García-Álvarez, LE Mesa, ...
Computing in Science & Engineering 15 (3), 89-95, 2013
92013
Optimal route finding and rolling-stock selection for the spanish railways
A Hernando, E Roanes-Lozano, A García-Álvarez, L Mesa, ...
Comp. in Sci. & Eng 14 (4), 82-89, 2012
92012
Estimación del consumo de energía y emisiones de CO2 en trenes de mercancías y análisis de su variabilidad
IG Franco, AG Álvarez
Investigación FFE Memoria de artículos, publicaciones y conferencias 2009 …, 2011
92011
Evolution of business model in railway industry in the presence of energy management system
S Khayyam, EP De La Fuente, V Bagliano, Z Huang, I Gonzalez, A Monti
IET Digital Library, 2016
52016
Optimal route finding and rolling-stock selection for the spanish railways
LE Mesa, I Gonzalez-Franco, A Hernando, A García-Álvarez, ...
Computing in Science & Engineering 14 (4), 82-89, 2012
52012
Metodología para la estimación de la combinación de velocidades máximas que permite alcanzar el tiempo de viaje comercialmente requerido en una infraestructura ferroviaria
I González Franco
Universitat Politècnica de Catalunya., 2015
42015
Efectos del cambio de criterio en la definición de la velocidad máxima del tren en el coste del vehículo, tiempos de viaje y consumo de energía
I González Franco, A García Álvarez
VI Congreso de Innovación Ferroviaria. Málaga, 2011
32011
Possibilities of RutasOptiRed package
E Roanes-Lozano, A Hernando, A García-Álvarez, L Mesa, ...
Procedia-Social and Behavioral Sciences 160, 102-111, 2014
22014
Movilidad sostenible, gestión de energía y recursos
IM Barrón de Angoiti, A Cillero Hernández, AM García Álvarez, ...
2022
Planificación y Programación
MA Cucala García, JE Estrada Guijarro, A Fernández Cardador, ...
2021
Gestión de la energía y de los recursos del operador
IM Barrón de Angoiti, A Cillero Hernández, AM García Álvarez, ...
2017
2014 Index IEEE Electrification Magazine Vol. 2
P Asmus, J Bertrand, S Bozhko, A Breitenbach, M Burr, H Caron, L Che, ...
2015
RESEÑAS DE LIBROS, ARTÍCULOS Y TESIS DOCTORALES
AG Álvarez, IG Franco, ÁR García, JF Jánez, JV Galán, LEM Santos, ...
2015
El efecto perverso de la predeterminación de la tarifa en el análisis coste beneficio de las nuevas infraestructuras de alta velocidad
AG Álvarez, IG Franco, ÁR García
2015
Applying RutasOptiRed railway simulation package to a specific Spanish scenario: Extremadura region
E Roanes-Lozano, A Hernando, A García-Álvarez, L Mesa, ...
19th IMACS World Congress, 2013
2013
Influencia de la arquitectura y el tamaño de los trenes en sus costes operativos y su consumo de energía
AG Álvarez, IG Franco, MPM Cañizares
Investigación FFE Memoria de artículos, publicaciones y conferencias 2009 …, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20