Alicia Blanco-González
Alicia Blanco-González
Associate Professor, Marketing
Verified email at urjc.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management decision, 2013
1582013
Estrategias de marketing sectorial
JMC Pinilla, AB González
ESIC Editorial, 2014
1052014
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
FD Martín, AB González, CP Román
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 16 (3), 127-143, 2010
912010
Introducción al marketing y la comunicación en la empresa
A Blanco, A Prado, C Mercado
Madrid: ESIC Editorial, 2016
722016
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
72*2010
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12 (4), 1079-1102, 2016
452016
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
F Díez Marín, A Blanco González, A Cruz Suárez, C Prádo Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
292014
Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage
G Miotto, C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González
Journal of Business Research 112, 342-353, 2020
282020
Entrepreneurship, innovation and economic crisis
K Rüdiger, M Peris-Ortiz, A Blanco-González
Lessons for Research, Policy and Practice; Springer International Publishing …, 2014
272014
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
252019
Análisis del proceso de generación de lealtad en el entorno on-line a través de la calidad del servicio y de la calidad de la relación
AP Román, AB González, CM Idoeta
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (4), 175-183, 2014
242014
Análisis de las relaciones entre la legitimidad organizativa, sus fuentes y dimensiones
A Cruz-Suárez, F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Revista Venezolana de Gerencia 19 (65), 9-22, 2014
232014
Efecto del plazo de ejecución estratégica sobre la obtención de legitimidad organizativa
F Díez-Martín, C Prado-Román, A Blanco-González
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 120-125, 2013
232013
Social responsibility: A tool for legitimation in Spanish Universities’ strategic plans
G Miotto, AB González, C del Castillo Feito
Trípodos, 59-79, 2018
222018
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González, E González-Vázquez
European Research on Management and Business Economics 25 (2), 87-92, 2019
212019
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science 15 (4), 1007-1043, 2021
202021
La influencia de las actitudes en la intención de compra del coleccionista
A Blanco-González, E Martín-Armario, CM Idoeta
Revista europea de dirección y economía de la empresa 22 (2), 61-68, 2013
192013
Perfil y motivación de la juventud emprendedora española
AB González, CM Idoeta, AP Román
Revista de Estudios de Juventud, 23-34, 2012
192012
The importance of information service offerings of collaborative CRMs on decision-making in B2B marketing
JR Saura, P Palos-Sanchez, A Blanco-González
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019
182019
El Mercado de los bienes tangibles de colección: especial consideración a la numismática de inversión
C Prado, A Blanco, A Concejo
SPURJC, Dykinson, Madrid, 2007
162007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20