Follow
Alicia Blanco-González
Title
Cited by
Cited by
Year
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management decision, 2013
1932013
Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage
G Miotto, C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González
Journal of Business Research 112, 342-353, 2020
1262020
Introducción al marketing y la comunicación en la empresa 2ª edición
AB González, AP Román, CM Idoeta
Esic Editorial, 2016
1162016
Estrategias de marketing sectorial
JMC Pinilla, AB González
ESIC Editorial, 2014
1152014
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
FD Martín, AB González, CP Román
Investigaciones Europeas de direccion y economia de la empresa 16 (3), 127-143, 2010
1132010
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
78*2010
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
772019
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12 (4), 1079-1102, 2016
572016
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González, E González-Vázquez
European research on management and business economics 25 (2), 87-92, 2019
522019
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science 15 (4), 1007-1043, 2021
502021
The importance of information service offerings of collaborative CRMs on decision-making in B2B marketing
JR Saura, P Palos-Sanchez, A Blanco-González
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019
412019
Social responsibility: A tool for legitimation in Spanish Universities’ strategic plans
G Miotto, A Blanco González, C Castillo Feito
Trípodos, núm. 42, 2018, 2018
402018
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
FD Marín, AB González, AC Suárez, CP Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
362014
Entrepreneurship, innovation and economic crisis
K Rüdiger, M Peris-Ortiz, A Blanco-González
Lessons for Research, Policy and Practice; Springer International Publishing …, 2014
362014
Contribution of social responsibility to the work involvement of employees
A Blanco‐Gonzalez, F Diez‐Martín, G Cachón‐Rodríguez, ...
Corporate social responsibility and Environmental Management, 2020
302020
Análisis del proceso de generación de lealtad en el entorno on-line a través de la calidad del servicio y de la calidad de la relación
AP Román, AB González, CM Idoeta
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (4), 175-183, 2014
302014
Measuring a scientifically multifaceted concept: The jungle of organizational legitimacy
FD Martín, AB González, EPD de Castro
European Research on Management and Business Economics 27 (1), 43-53, 2021
29*2021
Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility
M Toussaint, P Cabanelas, A Blanco‐González
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 2020
292020
Análisis de las relaciones entre la legitimidad organizativa, sus fuentes y dimensiones
A Cruz-Suárez, F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Revista Venezolana de Gerencia 19 (65), 9-22, 2014
272014
Efecto del plazo de ejecución estratégica sobre la obtención de legitimidad organizativa
F Díez-Martín, C Prado-Román, A Blanco-González
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 120-125, 2013
252013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20