Alicia Blanco-González
Alicia Blanco-González
Associate Professor, Marketing
Verified email at urjc.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management Decision, 2013
1422013
Estrategias de marketing sectorial
JMC Pinilla, AB González
ESIC Editorial, 2014
852014
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
FD Martín, AB González, CP Román
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 16 (3), 127-143, 2010
792010
Introducción al marketing y la comunicación en la empresa 2ª edición
AB González, AP Román, CM Idoeta
ESIC Editorial, 2016
762016
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
70*2010
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12 (4), 1079-1102, 2016
372016
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
F Díez Marín, A Blanco González, A Cruz Suárez, C Prádo Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
282014
Análisis de las relaciones entre la legitimidad organizativa, sus fuentes y dimensiones
A Cruz-Suárez, F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Revista Venezolana de Gerencia 19 (65), 9-22, 2014
242014
Entrepreneurship, innovation and economic crisis
K Rüdiger, M Peris-Ortiz, A Blanco-González
Lessons for Research, Policy and Practice; Springer International Publishing …, 2014
242014
Efecto del plazo de ejecución estratégica sobre la obtención de legitimidad organizativa
F Díez-Martín, C Prado-Román, A Blanco-González
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 120-125, 2013
222013
Análisis del proceso de generación de lealtad en el entorno on-line a través de la calidad del servicio y de la calidad de la relación
AP Román, AB González, CM Idoeta
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (4), 175-183, 2014
212014
Perfil y motivación de la juventud emprendedora española
AB González, CM Idoeta, AP Román
Revista de Estudios de Juventud, 23-34, 2012
192012
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
182019
Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage
G Miotto, C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González
Journal of Business Research 112, 342-353, 2020
172020
Social responsibility: A tool for legitimation in Spanish universities’ strategic plans
G Miotto, AB González, C del Castillo Feito
Trípodos, 59-79, 2018
152018
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science, 1-37, 2020
142020
El Mercado de los bienes tangibles de colección: especial consideración a la numismática de inversión
C Prado, A Blanco, A Concejo
SPURJC, Dykinson, Madrid, 2007
142007
The importance of information service offerings of collaborative CRMs on decision-making in B2B marketing
JR Saura, P Palos-Sanchez, A Blanco-González
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019
132019
Entrepreneurship, global competitiveness and legitimacy
A Blanco-González, F Díez-Martín, A Prado-Román
New challenges in entrepreneurship and finance, 57-69, 2015
132015
La influencia de las actitudes en la intención de compra del coleccionista
A Blanco-González, E Martín-Armario, CM Idoeta
Revista europea de dirección y economía de la empresa 22 (2), 61-68, 2013
132013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20