Seguir
Alicia Blanco-González
Título
Citado por
Citado por
Año
Beyond legitimacy: legitimacy types and organizational success
F Díez-Martín, C Prado-Roman, A Blanco-González
Management decision 51 (10), 1954-1969, 2013
2002013
Reputation and legitimacy: Key factors for Higher Education Institutions’ sustained competitive advantage
G Miotto, C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González
Journal of Business Research 112, 342-353, 2020
1672020
Legitimidad como factor clave del éxito organizativo
FD Martín, AB González, CP Román
Investigaciones Europeas de direccion y economia de la empresa 16 (3), 127-143, 2010
1232010
Introducción al marketing y la comunicación en la empresa 2ª edición
AB González, AP Román, CM Idoeta
Esic Editorial, 2016
1222016
Estrategias de marketing sectorial
JMC Pinilla, AB González
ESIC Editorial, 2014
1192014
Research challenges in digital marketing: sustainability
F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez, C Prado-Roman
Sustainability 11 (10), 2839, 2019
982019
Medición de la legitimidad organizativa: El caso de las Sociedades de Garantía Recíproca
FD Martín, AB González, CP Román
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 13 (43), 115-143, 2010
84*2010
Explaining nation-wide differences in entrepreneurial activity: A legitimacy perspective
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
International Entrepreneurship and Management Journal 12, 1079-1102, 2016
652016
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
C Del-Castillo-Feito, A Blanco-González, E González-Vázquez
European Research on Management and Business Economics 25 (2), 87-92, 2019
642019
The intellectual structure of organizational legitimacy research: a co-citation analysis in business journals
F Díez-Martín, A Blanco-González, C Prado-Román
Review of Managerial Science 15 (4), 1007-1043, 2021
592021
The importance of information service offerings of collaborative CRMs on decision-making in B2B marketing
JR Saura, P Palos-Sanchez, A Blanco-González
Journal of Business & Industrial Marketing 35 (3), 470-482, 2020
522020
Efecto de la Responsabilidad Social Empresarial sobre la Legitimidad de las Empresas
FD Marín, AB González, AC Suárez, CP Román
Anuario jurídico y económico escurialense, 325-348, 2014
432014
Measuring a scientifically multifaceted concept: The jungle of organizational legitimacy
FD Martín, AB González, EPD de Castro
European Research on Management and Business Economics 27 (1), 43-53, 2021
40*2021
Social responsibility: A tool for legitimation in Spanish Universities’ strategic plans
G Miotto, A Blanco González, C Castillo Feito
Trípodos, núm. 42, 2018, 2018
402018
Entrepreneurship, innovation and economic crisis
K Rüdiger, M Peris-Ortiz, A Blanco-González
Lessons for Research, Policy and Practice, 2014
392014
Contribution of social responsibility to the work involvement of employees
A Blanco‐Gonzalez, F Diez‐Martín, G Cachón‐Rodríguez, ...
Corporate social responsibility and Environmental Management, 2020
382020
Social sustainability in the food value chain: An integrative approach beyond corporate social responsibility
M Toussaint, P Cabanelas, A Blanco‐González
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 2020
342020
The effect of communication on the legitimacy and performance of organizations
C Prado-Roman, F Diez-Martin, A Blanco-Gonzalez
Revista Brasileira de Gestão de Negócios 22, 565-581, 2020
302020
Análisis del proceso de generación de lealtad en el entorno on-line a través de la calidad del servicio y de la calidad de la relación
AP Román, AB González, CM Idoeta
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 23 (4), 175-183, 2014
302014
The impacts of socially responsible human resources management on organizational legitimacy
C del-Castillo-Feito, A Blanco-González, F Hernández-Perlines
Technological Forecasting and Social Change 174, 121274, 2022
292022
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20