Handbook of child well-being: Theories, methods and policies in global perspective, Vols. 1-5 AE Ben-Arieh, FE Casas, IE Frønes, JE Korbin Springer Science+ Business Media, 2014 | 313 | 2014 |
Giving or receiving feedback: which is more beneficial to students’ learning? G Ion, A Sánchez Martí, I Agud Morell Assessment & Evaluation in Higher Education 44 (1), 124-138, 2019 | 126 | 2019 |
Participación Infantil y construcción de la ciudadanía. AM Novella, A Llena, E Noguera, M Gómez, T Morata, J Trilla, ... Graó, 2014 | 92 | 2014 |
El concepto de ciudadanía construido por jóvenes que vivieron experiencias de participación infantil AMN Càmara, IA Morell, AL Berñe, JT Bernet Bordón: Revista de pedagogía 65 (3), 93-108, 2013 | 66 | 2013 |
Factores que intervienen en la inserción laboral de los titulados en Educación en tiempos de crisis: un estudio sobre Cataluña P Pineda-Herrero, I Agud-Morell, A Ciraso-Calí Revista de Educación, 141-158, 2016 | 57 | 2016 |
Explorando momentos clave para el empoderamiento de jóvenes a partir de sus relatos A Llena-Berñe, I Agud-Morell, SP de la Torre, C Vila-Mumbrú Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 81-94, 2017 | 37 | 2017 |
Based Learning in Initial Teacher Education in Catalonia. I Agud, G Ion Center for Educational Policy Studies Journal 9 (2), 99-118, 2019 | 24 | 2019 |
After-School activities and leisure education. J Trilla, A Ayuste, I Agud Handbook of child well-being. Theories, methods and policies in global …, 2014 | 22 | 2014 |
Conditions for effective children’s participation, according to children’s voices I Agud, A Novella, A Llena Revista de cercetare si interventie sociala 46, 9-21, 2014 | 20 | 2014 |
LOS CONSEJOS INFANTILES Y EL DISEÑO DE ESPACIOS PÚBLICOS. UNA PROPUESTA METODOLÓGICA I Agud, AMN Cámara Bordón. Revista de Pedagogía 68 (1), 83-98, 2016 | 19 | 2016 |
Percepción de los jóvenes sobre los espacios y momentos en su proceso de empoderamiento. Una aproximación cuantitativa I Agud-Morell, A Ciraso-Calí, P Pineda-Herrero, P Soler-Masó Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 51-66, 2017 | 13 | 2017 |
In their own words: Elements of Youth Empowerment in Spain P Pineda-Herrero, I Agud-Morell, A Ciraso-Calí, P Soler-Masó Journal of social service research 44 (5), 601-613, 2018 | 10 | 2018 |
Perspectiva de gènere en l’educació. Marc conceptual I Agud, M Amat, M Bertran, A Caravaca, C Chamorro, J Empain, C Flores, ... Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 | 7 | 2020 |
Exploring key moments of empowerment of young people through their own life stories MA Llena Berñe, I Agud Morell, S Paez De la Torre, C Vila-Mumbrú Pedagogía social: revista interuniversitaria, 2017 | 7 | 2017 |
Participació infantil i educació. Escola, lleure i Consells d’Infants I Agud Recuperado de Tesis Doctorales en Red: http://hdl. handle. net/10803/277542, 2014 | 7 | 2014 |
Factors intervening in the entrance into labour market of graduates in Educational Sciences during crisis. A study in Catalonia P Pineda-Herrero, I Agud-Morell, A Ciraso-Cali Revista de Educación, 141-168, 2016 | 5 | 2016 |
Empoderamiento juvenil: conceptos y significados del empoderamiento para sus protagonistas. IV Congreso Iberoamericano de Pedagogía Social P Pineda-Herrero, I Agud-Morell, H Núñez Ciudad de Puebla, México, 2015 | 5 | 2015 |
Participación infantil y educación. Escuela, tiempo libre y Consejos Infantiles. I Agud Teoría de la Educación 27 (1), 203-204, 2015 | 5* | 2015 |
La construcción de la ciudadanía. A Novella, I Agud, A Llena, J Trilla Participación infantil y construcción de la ciudadanía., 29-44, 2014 | 5 | 2014 |
The concept of citizenship constructed by youths who experienced childhood participation AM Novella, I Agud, A Llena, J Trilla Bordon 65 (3), 93-108, 2013 | 5 | 2013 |