Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Cristina ZilianiFull Professor of Marketing, Università di ParmaCorreu electrònic verificat a unipr.it
- Ida D'attomaAssociate Professor in Economic Statistics, Department of Statistical Sciences University ofCorreu electrònic verificat a unibo.it
- JUAN CARLOS GÁZQUEZ-ABADCatedrático de Comercialización e Investigación de Mercados, Universidad de AlmeríaCorreu electrònic verificat a ual.es
- Giada SalviettiPhD in Marketing, University of ParmaCorreu electrònic verificat a unipr.it
- Marta FrasquetUniversitat de ValènciaCorreu electrònic verificat a uv.es
- Silvia RanfagniUniversity of FlorenceCorreu electrònic verificat a unifi.it
- Francesca De CanioAssistant Professor, University of Modena and Reggio EmiliaCorreu electrònic verificat a unimore.it
- Christoph TellerJohannes Kepler University LinzCorreu electrònic verificat a jku.at
- Francisco J. Martínez-LópezProfessor of Business Administration, University of Granada (Spain)Correu electrònic verificat a ugr.es
- Mónica VelosoUniversidad Autónoma de MadridCorreu electrònic verificat a uam.es
- Michaël FlacandjiIAE BordeauxCorreu electrònic verificat a u-bordeaux.fr
- Edoardo FornariFull Professor of Marketing, Catholic University of the Sacred Hearth, Piacenza (IT)Correu electrònic verificat a unicatt.it
- Chieko MinamiKobe UniversityCorreu electrònic verificat a kobe-u.ac.jp
- PASSEBOIS DUCROS JulietteUNIVERSITÉ BORDEAUXCorreu electrònic verificat a u-bordeaux.fr
- Francesca NegriUniversità Cattolica del Sacro CuoreCorreu electrònic verificat a unicatt.it