Seguir
Juan-José Boté-Vericad (https://orcid.org/0000-0001-9815-6190)
Juan-José Boté-Vericad (https://orcid.org/0000-0001-9815-6190)
Otros nombresJuanjo Boté, Juan-José Boté, J. Boté
Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals. Universitat de Barcelona (ROR 021018s57)
Dirección de correo verificada de ub.edu - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Reusing Data Technical and Ethical Challenges
JJ Boté, M Térmens
DESIDOC Journal of Library & Information Technology 39 (6), 329-337, 2019
50*2019
Perceived barriers for distance teaching in higher education during the COVID-19 crisis: “I never did a video before.”
JJ Boté-Vericad
Education for Information 37 (3), 377–397, 2021
312021
Digital preservation cost: a cost accounting approach
J Boté, B Fernandez-Feijoo, S Ruiz
The Learning Organization 20 (6), 419-432, 2013
31*2013
Preservación de objetos de aprendizaje en repositorios digitales
J Boté Vericad, J Minguillón
Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento (RUSC) 9 (1), 217-230, 2012
30*2012
Testeando ATLAS. ti con OpenAI: hacia un nuevo paradigma para el análisis cualitativo de entrevistas con inteligencia artificial
C Lopezosa, L Codina, JJ Boté-Vericad
282023
Facilitation of information literacy through a multilingual MOOC considering cultural aspects
FPIS Stefan Dreisiebner, Anna Katharina Polzer, Lyn Robinson, Paul Libbrecht ...
Journal of Documentation 77 (3), 777-797, 2020
22*2020
How do legacy and digital media curate coronavirus content. An assessment of newsletters from the USA and four European countries
J Guallar, P Franch, JJ Boté-Vericad, L Anton
Profesional de la Información 31 (3), https://doi.org/10.3145/epi.2022.may.18, 2022
212022
Comparison of the teaching of digital competences between health science faculties in Andalusia and Catalonia
JJ Boté-Vericad, A Palacios-Rodríguez, M Gorchs-Molist, ...
Educación Médica 24 (2), 2023
202023
Challenges for the educational system during lockdowns: A possible new framework for teaching and learning for the near future
JJ Boté-Vericad
Education for Information 37 (1), 149–153, 2021
202021
Lack of standards in evaluating YouTube health videos
JJ Boté
Revista Cubana de Informacion en Ciencias de la Salud 30 (2), e1357, 2019
162019
Propuesta de un modelo de preservación digital para pequeñas y medianas instituciones sanitarias
JJ Boté
Universitat de Barcelona, 2012
15*2012
Vídeo para redes sociales. Guía de iniciación en la publicación y difusión
JJ Boté
132019
Perceptions regarding open science appraised by editors of scholarly publications published in Spain
R Melero, JJ Boté-Vericad, A López-Borrull
Learned Publishing, 2023
112023
Integrating mixed methods to analyse information behaviour in the use of educational videos in higher education
JJ Boté Vericad
Stiftung Universität Hildesheim https://dx.doi.org/10.25528/141, 2023
102023
Academic libraries and research data management a systematic review
JJ Boté-Vericad, S Healy
Vjesnik bibliotekara Hrvatske 65 (3), 171-193, 2022
102022
Fake news and information professionals’ codes of ethics
JJ Boté-Vericad
TELOS: Revista de Estudios Interdisciplinarios en Ciencias Sociales 22 (3 …, 2020
10*2020
Els vídeos a les xarxes socials i els blogs corporatius: anàlisi dels perfils de les biblioteques públiques catalanes durant el primer mes de confinament de la COVID-19
JJ Boté-Vericad, MJ Sola-Martínez
BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació, núm. 45 …, 2020
9*2020
Habits and perceptions regarding open science by researchers from Spanish institutions
C Ollé, A López-Borrull, R Melero, JJ Boté-Vericad, JM Rodríguez-Gairín, ...
Plos One 18 (7), e0288313, 2023
82023
Ciencia abierta en España 2023: informe de situación y análisis de la percepción
E Abadal, MF Abad García, LM Anglada i de Ferrer, JJ Boté-Vericad, ...
https://diposit.ub.edu/dspace/handle/2445/200020, 2023
82023
The gender and LGBTQ perspectives in library and information science: A case study at the University of Barcelona
A Villarroya, JJ Boté-Vericad
Library & Information Science Research 45 (3), 2023
82023
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20