Seguir
Araceli Picón Berjoyo
Araceli Picón Berjoyo
Dirección de correo verificada de us.es
Título
Citado por
Citado por
Año
The relationship between satisfaction and loyalty: A mediator analysis
A Picón, I Castro, JL Roldán
Journal of business research 67 (5), 746-751, 2014
3502014
The relationships between soft-hard TQM factors and key business results
A Calvo-Mora, A Picón, C Ruiz, L Cauzo
International Journal of Operations & Production Management 34 (1), 115-143, 2013
3232013
Multi-dimensional analysis of perceived switching costs
C Barroso, A Picón
Industrial Marketing Management 41 (3), 531-543, 2012
1612012
Mediation effect of TQM technical factors in excellence management systems
A Calvo-Mora, C Ruiz-Moreno, A Picón-Berjoyo, L Cauzo-Bottala
Journal of business research 67 (5), 769-774, 2014
1242014
Contextual and mediation analysis between TQM critical factors and organisational results in the EFQM Excellence Model framework
A Calvo-Mora, A Picón-Berjoyo, C Ruiz-Moreno, L Cauzo-Bottala
International Journal of Production Research 53 (7), 2186-2201, 2015
1092015
A mediating and multigroup analysis of customer loyalty
A Picón-Berjoyo, C Ruiz-Moreno, I Castro
European Management Journal 34 (6), 701-713, 2016
772016
La importancia de los costes de cambio en el comportamiento del cliente
A Picón Berjoyo, C Barroso Castro
Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 2004
262004
Social capital configuration and the contingent value of the cross-national diversity: A multi-group analysis
I Castro, FJ Acedo, A Picón-Berjoyo
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa 24 (1), 2-12, 2015
122015
La importancia del valor percibido y los costes de cambio en el marketing de relaciones
A Picón, C Ruiz
XIII Jornadas Hispano-Lusas de Gestión Científica, 2003
52003
La importancia del valor percibido y los costes de cambio en el marketing de relaciones
CR Moreno, AP Berjoyo
la empresa familiar en un mundo globalizado 4, 53-64, 2003
52003
Heterogeneidad en el rendimiento discente: Economía de la empresa
MCB Castro, JCC Bueno, M Domínguez, AP Berjoyo, JDV Gravel, ...
La empresa y su entorno: best papers proceedings 2004, 1129-1139, 2004
32004
Universidad y valor: escalas para medir el valor percibido por el alumno universitario
AP Berjoyo, CR Moreno
Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso …, 2002
32002
Heterogeneidad en el rendimiento discente: Economía de la empresa
C Barroso Castro, A Picón Berjoyo, J Vecino Granel, MM Villegas Periñan
Ponencia en el XVIII Congreso Anual y XIV congreso Hispano-Francés de AEDEM …, 2004
22004
Revisión del comercio internacional ecuatoriano. Análisis de la incidencia de las variables institucionales mediante el modelo gravitacional.
GC Andrade Rojas
12020
Business and sustainable development goals (SDGs): a bibliometric analysis [Dataset]
M Palma Serrano, A Picón-Berjoyo, A Calvo-Mora
2022
Centenarian family and non-family companies. An exploratory analysis
JC Casillas, A Picón-Berjoyo, C Ruiz-Moreno
CORPORATE GOVERNANCE AND RESEARCH & DEVELOPMENT STUDIES, 2022
2022
Wanted! Experiencia formativa para facilitar la acción emprendedora
I Castro Abancens, JC Casillas Bueno, A Picón Berjoyo
IX Jornadas de Innovación e Investigación Docente (2018), pp. 23-33., 2018
2018
The influence of market heterogeneity on customer loyalty: a multigroup analysis
A Picón-Berjoyo, C Ruiz-Moreno, I Castro
2015
-Jörg Henseler (University of Twente)-Christian M. Ringle (TUHH Hamburg University of Technology)-José Luis Roldán (Universidad de Sevilla, Spain)
G Cepeda, FJ Acedo, RB Barrera, AC de Mora Schmidt, JCC Bueno, ...
Program of the 2nd International Symposium on Partial Least Squares Path …, 2015
2015
The relationships between soft-hard TQM factors and key business results
A Calvo-Mora, A Picón, C Ruiz, L Cauzo
International Journal of Operations & Production Management 34 (1), 115-143, 2013
2013
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20