Seguir
Juan-Gabriel Martínez-Navalón
Juan-Gabriel Martínez-Navalón
Profesor de Economía de la Empresa, Universidad Rey Juan Carlos
Dirección de correo verificada de urjc.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
The impact of e-WOM on hotels management reputation: exploring tripadvisor review credibility with the ELM model
A Reyes-Menendez, JR Saura, JG Martinez-Navalon
IEEE Access 7, 68868-68877, 2019
962019
The impact of restaurant social media on environmental sustainability: An empirical study
JG Martínez-Navalón, V Gelashvili, F Debasa
Sustainability 11 (21), 6105, 2019
272019
The impact of environmental social media publications on user satisfaction with and trust in tourism businesses
JG Martínez-Navalón, V Gelashvili, JR Saura
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (15), 5417, 2020
112020
Informal Economy and Legitimacy. The Spanish Case
F Iglesias-Pérez, A Blanco-González, JG Martínez-Navalón
Organizational Legitimacy, 231-242, 2018
92018
How stress and anxiety when using mobile restaurant reservation Apps influence users’ satisfaction and trust
V Gelashvili, JG Martínez-Navalón, GH Enríquez
Journal of Indian Business Research, 2021
62021
Evaluation of user satisfaction and trust of review platforms: analysis of the impact of privacy and E-WOM in the case of TripAdvisor
JG Martínez Navalón, V Gelashvili, A Gómez-Ortega
Frontiers in Psychology, 4187, 2021
62021
Análisis comparado de la satisfacción de los estudiantes y docentes en la universidad pública española
JG Martínez-Navalón, A Blanco-González, C del Castillo
Journal of Management and Business Education 2 (1), 36-47, 2019
62019
La sostenibilidad y las clases online en la universidad en tiempos de COVID-19:¿ Nos ha servido como punto de partida para una nueva modalidad de enseñanza
M Fernández, JG Martínez-Navalon, V Gelashvili
Espacios 42 (05), 127-144, 2021
52021
INTELIGENCIA ARTIFICIAL PARA PREDECIR LA LEALTAD A LA UNIVERSIDAD
GC Rodríguez, RG Martínez, JG Martínez-Navalón, C Prado-Román
Journal of Management and Business Education 2 (1), 17-27, 2019
42019
Un análisis de la satisfacción de los stakeholders y la legitimidad: El modelo de negocio de la institución universitaria
JG MÁRTINEZ-NAVALÓN, A BLANCO-GONZÁLEZ, A PRADO-ROMÁN
Asociación para el Desarrollo de la Ciencia y la Tecnología, 2019
22019
An analysis of stakeholders satisfaction and legitimacy: The business model of the university institution
JG Mártinez-Navalón, A Blanco-González, A Prado-Román
Revista Espacios 40 (16), 27-38, 2019
22019
Un análisis multistakeholder de la legitimidad de la universidad
JG Martínez-Navalón, A Blanco-González, F Díez-Martín
Revista de investigación en ciencias contables y administrativas 4 (1), 70-94, 2018
22018
Wikipedia pageviews as investors’ attention indicator for Nasdaq
R Gómez‐Martínez, C Orden‐Cruz, JG Martínez‐Navalón
Intelligent Systems in Accounting, Finance and Management 29 (1), 41-49, 2022
12022
Using Partial Least Squares Structural Equation Modeling to Measure the Moderating Effect of Gender: An Empirical Study
V Gelashvili, JG Martínez-Navalón, JR Saura
Mathematics 9 (24), 3150, 2021
12021
The effect of Economic Policy Uncertainty on the Spanish bond yield
J Paule-Vianez, S Escamilla-Solano, JG Martínez-Navalón
UCJC Bus. Soc. Rev 18 (1), 56-89, 2021
12021
How Digitalisation Is Influencing Traditional Food Restaurants in the Management of Their Marketing Strategies
JG Martínez-Navalón
Advanced Digital Marketing Strategies in a Data-Driven Era, 211-225, 2021
12021
CREATIVITY AND INNOVATION IN TECHNOLOGY AND OPERATIONS MANAGEMENT THROUGH BRAINSTORMING
A Cruz-Suarez, JG Martínez-Navalón, V Gelashvili, G Herrera-Enríquez
Journal of Management and Business Education 5 (1), 63-75, 2022
2022
Teaching Innovation Through the Use of Hashtag in Social Networks for the Educational Development of University Students of Accounting and Finance: A Case Study
M Fernández-Fernández, JG Martínez-Navalón
Teaching Innovation in University Education: Case Studies and Main Practices …, 2022
2022
Influencia de la Incertidumbre de Política Económica en la rentabilidad del bono español
J Paule-Vianez, S Escamilla-Solano, JG Martínez-Navalón
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business …, 2021
2021
La sostenibilidad y las clases online en la universidad en tiempos de COVID-19:¿ Nos ha servido como punto de partida para una nueva modalidad de enseñanza?
M FERNÁNDEZ-FERNÁNDEZ, JG MARTÍNEZ-NAVALON, V GELASHVILI
Revista Espacios 42 (05), 127-144, 2021
2021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20