Ángel F. Agudo-Peregrina, PhD
Ángel F. Agudo-Peregrina, PhD
Dirección de correo verificada de upm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Can we predict success from log data in VLEs? Classification of interactions for learning analytics and their relation with performance in VLE-supported F2F and online learning
ÁF Agudo-Peregrina, S Iglesias-Pradas, MÁ Conde-González, ...
Computers in human behavior 31, 542-550, 2014
3672014
Behavioral intention, use behavior and the acceptance of electronic learning systems: Differences between higher education and lifelong learning
ÁF Agudo-Peregrina, Á Hernández-García, FJ Pascual-Miguel
Computers in Human Behavior 34, 301-314, 2014
1582014
Influences of gender and product type on online purchasing
FJ Pascual-Miguel, ÁF Agudo-Peregrina, J Chaparro-Peláez
Journal of Business Research 68 (7), 1550-1556, 2015
1282015
Assessing the suitability of student interactions from Moodle data logs as predictors of cross-curricular competencies
S Iglesias-Pradas, C Ruiz-de-Azcárate, ÁF Agudo-Peregrina
Computers in Human Behavior 47, 81-89, 2015
602015
Conjoint analysis of drivers and inhibitors of e-commerce adoption
J Chaparro-Peláez, ÁF Agudo-Peregrina, FJ Pascual-Miguel
Journal of Business Research 69 (4), 1277-1282, 2016
542016
Predicting academic performance with learning analytics in virtual learning environments: A comparative study of three interaction classifications
ÁF Agudo-Peregrina, Á Hernández-García, S Iglesias-Pradas
2012 International Symposium on Computers in Education (SIIE), 1-6, 2012
382012
Encyclopedia of e-commerce development, implementation, and management
I Lee
IGI Global, 2016
202016
It’s never the same: The role of homogeneity in online services
ÁF Agudo-Peregrina, FJ Pascual-Miguel, J Chaparro-Peláez
Service Business 8 (3), 453-464, 2014
172014
Análisis de los factores de adopción de comercio electrónico en segmentos de consumidores finales. Aplicación al caso español
Á Agudo Peregrina
Industriales, 2014
162014
INTERNET COMO FUENTE DE INFORMACIÓN EN EL PROCESO DE COMPRA: HACIA UNA CONCEPCI ÓN INTEGRAL DEL CONSUMIDOR.
A Urueña-López, ÁF Agudo-Peregrina, A Hidalgo-Nuchera
El profesional de la información 20 (6), 2011
162011
Análisis de los factores de adopción de comercio electrónico en segmentos de consumidores finales
Á Agudo-Peregrina
Aplicación al caso espanol, 2014
62014
The effect of income level on E-commerce adoption: A multigroup analysis
ÁF Agudo-Peregrina, Á Hernández-García, E Acquila-Natale
Encyclopedia of E-commerce development, implementation, and management, 2239 …, 2016
52016
Social network marketing: A segmentation approach to understanding purchase intention
D Smith, Á Hernández-García, ÁF Agudo Peregrina, JF Hair Jr
Proceedings of the 7th 2016 International Conference on Social Media …, 2016
42016
Predicting academic performance with learning analytics in virtual learning environments: a comparative study of three interaction classifications
A Agudo, A Hernandez, S Iglesias
IEEE Xplore, digital library, 2012
42012
Intellectual Capital Management in SMEs and the Management of Organizational Knowledge Capabilities: An Empirical Analysis
D Romero-Artigas, F Pascual-Miguel, ÁF Agudo-Peregrina
World Summit on Knowledge Society, 121-128, 2011
42011
Revisiting the SEC classification framework in traditional and electronic commerce
ÁF Agudo-Peregrina, J Chaparro-Peláez, FJ Pascual-Miguel
Managing Complexity, 243-250, 2014
32014
Caracterización de un modelo de sistema de información interorganizacional para el sector de la edificación domótica
A Pereira-Rama, J Chaparro-Peláez, ÁF Agudo-Peregrina
RISTI-Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 81-95, 2012
32012
An analysis of the moderating effects of age in the acceptance of learning management systems
ÓL Dueñas-Rugnon, S Iglesias-Pradas, ÁF Agudo-Peregrina
Teoría de la Educación. Educación y Cultura en la Sociedad de la Información …, 2012
32012
Sectores de la nueva economía 20+ 20: Economía Digital
F Casani, A Hidalgo Nuchera, J Chaparro Peláez, Á Hernández García, ...
Madrid: Fundación EOI, 2010., 2010
32010
SNOLA: creando una Red sobre Analíticas de Aprendizaje en España
ÁF Agudo-Peregrina, M Caeiro-Rodríguez, MÁ Conde, J Cruz-Benito, ...
IV Congreso Internacional sobre aprendizaje, innovación y competividad, 69-73, 2017
22017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20