Unanswered questions in Colombia's language education policy CA Bonilla Carvajal, I Tejada-Sanchez Profile Issues in Teacher's Professional Development 18 (1), 185-201, 2016 | 125* | 2016 |
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America: A Case Study from a Colombian University I Tejada-Sanchez, MN Mario Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning 13 (2), 339-367, 2020 | 8 | 2020 |
Interculturalidad y formación de profesores: Perspectivas pedagógicas y multilingües BP Dix, IT Sánchez, AMT de Mejía Universidad de los Andes, 2019 | 3 | 2019 |
L'acquisition de l'anglais écrit et l'exposition intensive en contexte d'immersion scolaire en Colombie IT Sanchez Universitat Pompeu Fabra, 2014 | 3 | 2014 |
Reseña Hacia una redefinición del bilingüismo a través de algunos mitos I Tejada Sánchez Lenguaje 40 (1), 257-265, 2012 | 3 | 2012 |
Former des enseignants de langue étrangère et seconde aux dimensions interculturelles explicites en France et en Colombie: un dialogue théorique et épistémologique P Gamboa Diaz, M Molinié, I Tejada-Sánchez Interculturalidad y formación de profesores: Perspectivas pedagógicas y …, 2019 | 2 | 2019 |
Writing performance and time of exposure in EFL immersion learners: analysing complexity, accuracy, and fluency I Tejada-Sánchez, C Pérez-Vidal Learning context effects: Study abroad, formal instruction and international …, 2018 | 1 | 2018 |
Preguntas por responder en la politica educativa de lenguas extranjeras en Colombia CAB Carvajal, I Tejada-Sanchez Revista PROFILE 18 (1), 185-202, 2016 | 1 | 2016 |
11 Focusing on dimensions of interculturality in the context of language teacher education Insights from a case study in Colombia I Tejada-Sánchez, AM de Mejía Language Education in Multilingual Colombia: Critical Perspectives and …, 2022 | | 2022 |
Becoming a Critically Reflective Educator: An Autoethnography of Multiple Selves I Tejada-Sánchez Critical Action Research Challenging Neoliberal Language and Literacies …, 2022 | | 2022 |
Presentación: Del saber pedagógico al pensamiento científico y la producción académica: un proyecto con profesores de lengua de la educación básica y media en Colombia IT Sanchez Íkala 27 (2), 460-465, 2022 | | 2022 |
Reviewers for Volume 11/2021 S SSLLT Studies in Second Language Learning and Teaching 11 (4), 641-646, 2021 | | 2021 |
Teaching language is not enough: Towards a recognition of intercultural sensitivity in bilingual teaching and learning AM Truscott de Mejía, I Tejada Sánchez Aportes a la lingüística aplicada y el bilingüísmo, 17-35, 2020 | | 2020 |
Reviewers for Volume 10/2020 M Pawlak Studies in Second Language Learning and Teaching 10 (4), 819-824, 2020 | | 2020 |
De la percepción a la pronunciación: la enseñanza de las consonantes retroflejas del chino mandarín a hispanohablantes J Rodríguez-Fandiño, I Tejada-Sánchez Matices en Lenguas Extranjeras 14 (1), 43-85, 2020 | | 2020 |
Colombia’s Language Politics: Neoliberalism Under the Guise of Messianic Nationalism M Valencia, IT Sánchez Applied Linguistics and Language Teaching in the Neo-Nationalist Era, 105-132, 2020 | | 2020 |
Accompagner les parcours bilingues/multilingues/plurilingues via des dispositifs interculturels. Co-construire la formation des enseignants, un enjeu pour le 21e siècle PA Gamboa Diaz, M Molinié, I Tejada-Sánchez Voces y Silencios. Revista Latinoamericana de Educación 10 (1), 3-8, 2019 | | 2019 |
Conclusiones: algunas reflexiones y observaciones finales BP Dix, I Tejada-Sánchez, AMT de Mejía Interculturalidad y formación de profesores: Perspectivas pedagógicas y …, 2019 | | 2019 |
English as a Medium of Instruction and the Internationalization of Higher Education: A case study from a Colombian University J Molina, I Tejada-Sanchez 2019 conference of the American Association for Applied Linguistics (AAAL), 2019 | | 2019 |
MOOC - Comprender las dimensiones interculturales en la cotidianidad P Gamboa Diaz, M Molinié, I Tejada-Sanchez, AM Truscott de Mejia https://www.coursera.org/learn/interculturalidad, 2019 | | 2019 |