Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Leigh McAlisterProfessor of Marketing, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a mccombs.utexas.edu
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingCorreu electrònic verificat a rug.nl
- Kirk WakefieldBaylor UniversityCorreu electrònic verificat a baylor.edu
- Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a mccombs.utexas.edu
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityCorreu electrònic verificat a mays.tamu.edu
- Yanliu HuangAssociate Professor of Marketing, LeBow College of Business, Drexel UniversityCorreu electrònic verificat a drexel.edu
- Nitika GargProfessor of Marketing - University of New South WalesCorreu electrònic verificat a unsw.edu.au
- Jacob SuherAssociate Professor of Marketing, Portland State UniversityCorreu electrònic verificat a pdx.edu
- Priya RaghubirDean Abraham L. Gitlow Professor of Business, Stern School of Business, New York UniversityCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- Vikas MittalRice UniversityCorreu electrònic verificat a rice.edu
- Rosellina FerraroUniversity of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandCorreu electrònic verificat a umd.edu
- Marcel ZeelenbergProfessor of Economic Psychology, Tilburg University. Vrije Universiteit Amsterdam.Correu electrònic verificat a uvt.nl
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- Jianmin JiaChinese University of Hong Kong, Shenzhen, ChinaCorreu electrònic verificat a cuhk.edu.cn
- Susan M. BroniarczykProfessor of Marketing, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a mccombs.utexas.edu
- Adwait KhareUniversity of Texas at ArlingtonCorreu electrònic verificat a uta.edu
- Gergana Y. NenkovAssociate Professor of Marketing, Boston CollegeCorreu electrònic verificat a bc.edu
- Didem KurtVisiting Associate Professor of Marketing, Northeastern UniversityCorreu electrònic verificat a northeastern.edu
- Timothy GilbrideCorreu electrònic verificat a nd.edu
Segueix
J Jeffrey Inman
Katz Graduate School of Business - University of Pittsburgh
Correu electrònic verificat a katz.pitt.edu - Pàgina d'inici