Follow
Lidón Moliner Miravet
Lidón Moliner Miravet
Verified email at uji.es
Title
Cited by
Cited by
Year
El Aprendizaje Servicio en la Universidad: una estrategia en la formación de ciudadanía crítica
A Francisco Amat, L Moliner Miravet
Asociación Universitaria de Formación del Profesorado, 2010
2452010
Percepciones del profesorado sobre la diversidad. Estudio de un caso.
LM Miravet, MOM García
Revista de educación inclusiva 3 (3), 23-34, 2010
792010
Uses and perceptions of music in times of COVID-19: a Spanish population survey
A Cabedo-Mas, C Arriaga-Sanz, L Moliner-Miravet
Frontiers in psychology 11, 606180, 2021
772021
University social responsibility towards engineering undergraduates: The effect of methodology on a service-learning experience
L Cabedo, M Royo, L Moliner, T Guraya
Sustainability 10 (6), 1823, 2018
622018
La Formación Continua como proceso clave en la profesionalización docente: buenas prácticas en Chile Continuing Educación as key process in teacher professional development …
L Moliner, U Jaume, CC Loren
Revista latinoamericana de educación inclusiva 25, 2010
622010
La construcción de la escuela intercultural inclusiva desde procesos de investigación-acción
A Sales, O Moliner, J Traver, R García, L Moliner, R Oliver, T Nogales, ...
Castellón: Servicio de Publicaciones de la Universitat Jaume I, 2010
592010
Collaborative professional development for distributed teacher leadership towards school change
A Sales, L Moliner, A Francisco Amat
School Leadership & Management 37 (3), 254-266, 2017
522017
Emotional and cognitive effects of peer tutoring among secondary school mathematics students
FJ Alegre Ansuategui, L Moliner Miravet
International Journal of mathematical education in science and technology 48 …, 2017
452017
Efectos sobre la mejora de las competencias lingüísticas y la autoimagen lectora a través de un programa de tutoría entre iguales
LM Miravet, MF Coll, D Durán
Revista de investigación en educación 9 (2), 209-222, 2011
442011
Efectos académicos, culturales, participativos y de identidad del Aprendizaje-Servicio en futuros maestros a través de la educación física
R Corbatón Martínez, L Moliner Miravet, M Martí Puig, J Gil Gómez, ...
Universidad de Granada, 2015
432015
Peer tutoring in mathematics in primary education: a systematic review
F Alegre, L Moliner, A Maroto, G Lorenzo-Valentin
Educational Review 71 (6), 767-791, 2019
382019
Effects of peer tutoring on middle school students’ mathematics self-concepts
L Moliner, F Alegre
PloS one 15 (4), e0231410, 2020
362020
Las medidas específicas de atención a la diversidad en la Educación Secundaria Obligatoria (ESO) desde las percepciones de los agentes implicados: Specific Measures for Dealing …
O Moliner García, M Sales Ciges, R Ferrández Berrueco, ...
Ministerio de Educación, 2012
362012
Peer tutoring and academic achievement in mathematics: A meta-analysis
FJ Alegre Ansuátegui, L Moliner Miravet, G Lorenzo, A Maroto
Modestum, 2018
352018
An experience of reciprocal peer tutoring at the university
LM Miravet, AS Ciges, OM García
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 2809-2812, 2014
352014
Academic achievement and peer tutoring in mathematics: A comparison between primary and secondary education
F Alegre, L Moliner, A Maroto, G Lorenzo-Valentin
Sage Open 10 (2), 2158244020929295, 2020
342020
Peer tutoring and mathematics in secondary education: literature review, effect sizes, moderators, and implications for practice
F Alegre, L Moliner, A Maroto, G Lorenzo-Valentin
Heliyon 5 (9), e02491, 2019
322019
The role of teachers’ shared values and objectives in promoting intercultural and inclusive school cultures: a case study
LM Miravet, OM García
International Journal of Qualitative Studies in Education 26 (10), 1373-1386, 2013
292013
Estudio de la eficacia académica de las medidas específicas de Atención a la Diversidad desde la percepción de los implicados
A Sales-Ciges, O Moliner-García, L Moliner-Miravent
Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, 2010
282010
Can service-learning promote social well-being in primary education students? A mixed method approach
O Chiva-Bartoll, ML Moliner, C Salvador-García
Children and Youth Services Review 111, 104841, 2020
262020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20