Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot1 article
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLACorreu electrònic verificat a anderson.ucla.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolCorreu electrònic verificat a esade.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a danariely.com
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a duke.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityCorreu electrònic verificat a yale.edu
- Kristin DiehlUSCCorreu electrònic verificat a usc.edu
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderCorreu electrònic verificat a colorado.edu
- On AmirProfessor of Marketing, UC San Diego, Rady School of ManagementCorreu electrònic verificat a ucsd.edu
Segueix
Jonathan Levav
Graduate School of Business, Stanford University
Correu electrònic verificat a stanford.edu