Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot25 articles
2 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioCorreu electrònic verificat a uwo.ca
- Eric D. WilkeyVanderbilt UniversityCorreu electrònic verificat a vanderbilt.edu
- Benjamin N ConradVanderbilt UniversityCorreu electrònic verificat a vanderbilt.edu
- Courtney PollackCorreu electrònic verificat a post.harvard.edu
- Michele MazzoccoUniversity of MinnesotaCorreu electrònic verificat a umn.edu
- Laurie CuttingVanderbilt UniversityCorreu electrònic verificat a vanderbilt.edu
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuCorreu electrònic verificat a utu.fi
- Ian M LyonsGeorgetown UniversityCorreu electrònic verificat a georgetown.edu
- Christian BattistaPostdoctoral Fellow, Stanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Stephanie BugdenPsychology, University of WinnipegCorreu electrònic verificat a uwinnipeg.ca
- Anna A MatejkoDurham UniversityCorreu electrònic verificat a durham.ac.uk
- Rebecca MerkleyCarleton UniversityCorreu electrònic verificat a carleton.ca
- jenny crinionUCLCorreu electrònic verificat a ucl.ac.uk
- Professor Andrea MechelliInstitute of Psychiatry, Psychology & NeuroscienceCorreu electrònic verificat a kcl.ac.uk
- Lucia van EimerenUniversity of ExeterCorreu electrònic verificat a exeter.ac.uk
- Teresa IuculanoAssociate Research ProfessorCorreu electrònic verificat a u-paris.fr
- Stephan E. VogelUniversity of GrazCorreu electrònic verificat a uni-graz.at