Victoria Bordonaba-Juste
Victoria Bordonaba-Juste
Dirección de correo verificada de unizar.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Antecedents and consequences of e‐business adoption for European retailers
V Bordonaba‐Juste, L Lucia‐Palacios, Y Polo‐Redondo
Internet Research, 2012
832012
The influence of organizational factors on e‐business use: analysis of firm size
J Camra‐Fierro, E Centeno, V Bordonaba‐Juste, L Lucia‐Palacios, ...
Marketing Intelligence & Planning, 2012
802012
Managing supply chain in the context of SMEs: a collaborative and customized partnership with the suppliers as the key for success
V Bordonaba‐Juste, JJ Cambra‐Fierro
Supply Chain Management: An International Journal, 2009
792009
Differences between short and long‐term relationships: an empirical analysis in franchise systems
M Victoria Bordonaba‐Juste, Y Polo‐Redondo
Journal of Strategic Marketing 16 (4), 327-354, 2008
462008
Determinants of firm size in the franchise distribution system
Y Polo‐Redondo, V Bordonaba‐Juste, LL Palacios
European Journal of marketing, 2011
442011
E-business implementation and performance: analysis of mediating factors
L Lucia-Palacios, V Bordonaba-Juste, Y Polo-Redondo, M Grünhagen
Internet Research, 2014
432014
The effect of relationship marketing strategy on franchise channels: evidence from Spanish franchisees
V Bordonaba-Juste, Y Polo-Redondo
Journal of Marketing Channels 15 (1), 71-91, 2008
422008
Franchise firm entry time influence on long‐term survival
VB Juste, L Lucia‐Palacios, Y Polo‐Redondo
International Journal of Retail & Distribution Management, 2009
362009
An analysis of franchisor failure risk: evidence from Spain
V Bordonaba‐Juste, L Lucia‐Palacios, Y Polo‐Redondo
Journal of Business & Industrial Marketing, 2011
312011
Marketing de relaciones en los canales de distribución: un análisis empírico
MVB Juste, YP Redondo
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa, 5-30, 2006
312006
Franchising and value signaling
L Lucia-Palacios, V Bordonaba-Juste, M Madanoglu, I Alon
Journal of Services Marketing, 2014
292014
Technological opportunism effects on IT adoption, intra-firm diffusion and performance: Evidence from the US and Spain
L Lucia-Palacios, V Bordonaba-Juste, Y Polo-Redondo, M Grünhagen
Journal of business research 67 (6), 1178-1188, 2014
272014
Valoración de los recursos intangibles: Un análisis empírico para el sector de la franquicia
MVB Juste, LL Palacios, YP Redondo
Información Comercial Española, ICE: Revista de Economía, 177-188, 2006
222006
Análisis del ciclo de vida de la franquicia en los sectores de moda y restauración
VB Juste, LL Palacios, YP Redondo
UCJC Business and Society Review (formerly known as Universia Business Review), 2008
152008
Complementary IT resources for enabling technological opportunism
L Lucia-Palacios, V Bordonaba-Juste, Y Polo-Redondo, M Grünhagen
Information & Management 53 (5), 654-667, 2016
112016
Influencia de la duración y el grado de orientación relacional en la franquicia
VB Juste, YP Redondo
Revista Española de Investigación de Marketing 12 (1), 07-25, 2008
112008
Marketing de relaciones:¿ Un nuevo paradigma?
AG Rubio, MVB Juste
Proyecto social: Revista de relaciones laborales, 25-44, 2001
112001
Evolución del sistema de franquicia en España: un estudio en los sectores de moda y hostelería
LL Palacios, V Bordonaba Juste, Y Polo Redondo
Distribución y consumo, 64-76, 2009
92009
Functional barriers to the adoption of electronic banking: The moderating effect of gender
J Borraz-Mora, V Bordonaba-Juste, Y Polo-Redondo
Revista de Economía Aplicada 25 (75), 87-107, 2017
72017
Influence of franchisors' competitive strategies on network size: The impact of entry timing decision
V Bordonaba-Juste, L Lucia-Palacios, Y Polo-Redondo
Journal of Marketing Channels 17 (1), 33-49, 2010
72010
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20