Seguir
CARLOS LAGE GOMEZ
CARLOS LAGE GOMEZ
Dirección de correo verificada de ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Group improvisation as dialogue: Opening creative spaces in secondary music education
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
Thinking skills and creativity 31, 232-242, 2019
362019
Theorising ‘participatory creativity’in music education: unpacking the whole process at a Spanish secondary school
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
Music Education Research 22 (1), 54-67, 2020
282020
Educación para la paz y violencia escolar a través de un proyecto musical en secundaria
R Cremades Andreu, C Lage Gómez
Universidad de Granada, 2018
172018
Transdisciplinary integration and its implementation in primary education through two STEAM projects (La integración transdisciplinar y su aplicación en Educación Primaria a …
C Lage-Gómez, G Ros
Journal for the Study of Education and Development 44 (4), 801-837, 2021
132021
Group Identity in a Secondary School Classroom Constructed through Musical Creation.
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
Croatian Journal Educational/Hrvatski Casopis za Odgoj I Obrazovanje 23 (1), 2021
112021
Música e imágenes: un estudio de investigación acción sobre creación musical en tercero de educación secundaria obligatoria
C Lage Gómez
Universidad Complutense de Madrid, 2016
112016
Pintando sonidos a través de la Improvisación Colectiva en Educación Secundaria
C Lage Gómez, R Cremades Andreu
Ediciones Complutense, 2018
102018
Creatividad participativa en la composición de bandas sonoras en Educación Secundaria
C Lage-Gómez, JL Centeno Osorio, R Cremades-Andreu
Revista Electrónica de LEEME, 2022
82022
Group improvisation as dialogue: Opening creative spaces in secondary music education. Thinking Skills and Creativity, 31, 232-242
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
82019
Different forms of students’ motivation and musical creativity in secondary school
R Cremades-Andreu, C Lage-Gómez
British Journal of Music Education 41 (1), 20-30, 2024
42024
El aprendizaje musical a través del pensamiento creativo: una investigación acción colaborativa en Enseñanaza Secundaria
CL Gómez, AZ Rovira
Estilos de aprendizaje. Investigaciones y experiencias:[V Congreso Mundial …, 2012
42012
How transdisciplinary integration, creativity and student motivation interact in three STEAM projects for gifted education?
C Lage-Gómez, G Ros
Gifted Education International 39 (2), 247-262, 2023
32023
European Perspectives on Improvisation in Music Education: Five Empirical Studies at a Glance
U MacGlone, J Treß, E Siljamäki, J Schunter, C Lage-Gómez, O Krämer
Music is What People Do: European Perspectives on Music Education 11, 125-138, 2022
22022
La música en STEAM: integración curricular y creatividades
C Lage-Gómez, GR Magán
Eufonía: Didáctica de la música 91, 25-32, 2022
22022
The “forgotten aspects” of the teaching and learning process from a finish and spanish perspective: a holistic model for participation in general music education
K Marjanen, C Lage
Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa, 2017
22017
Toward conceptualizations of musical creativities in secondary education: An integrative literature review between 1990 and 2020
C Lage-Gómez, S Chatelain, R Cremades-Andreu
Research Studies in Music Education 46 (1), 164-183, 2024
12024
Disruptions, technologically convergent factors and creative activities: defining and delineating musical stuff
M Messina, D Keller, B Freitas, I Simurra, C Gómez, L Aliel
Digital Creativity, 1-18, 2024
12024
Aproximación transdisciplinar a la Música Popular Urbana en Enseñanza Secundaria
C Lage Gómez
Estudios pedagógicos (Valdivia) 46 (2), 159-176, 2020
12020
Painting Sounds through Group Improvisation in Secondary Education/Pintando sonidos a través de la Improvisación Colectiva en Educación Secundaria.
C Lage-Gomez, R Cremades-Andreu
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical 15, 61-83, 2018
12018
The Creation of Music inspired by Visual Aids: A Collaborative Action Research Study of Student Motivation in Music Lessons
CLGRC Andreu
Building interdisciplinary and intercultural bridges: Where practice meets …, 2017
1*2017
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20