Seguir
CARLOS LAGE GOMEZ
CARLOS LAGE GOMEZ
Dirección de correo verificada de ucm.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Group improvisation as dialogue: Opening creative spaces in secondary music education
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
Thinking skills and creativity 31, 232-242, 2019
392019
Theorising ‘participatory creativity’in music education: unpacking the whole process at a Spanish secondary school
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
Music Education Research 22 (1), 54-67, 2020
312020
Educación para la paz y violencia escolar a través de un proyecto musical en secundaria
R Cremades Andreu, C Lage Gómez
Universidad de Granada, 2018
182018
Transdisciplinary integration and its implementation in primary education through two STEAM projects (La integración transdisciplinar y su aplicación en Educación Primaria a …
C Lage-Gómez, G Ros
Journal for the Study of Education and Development 44 (4), 801-837, 2021
132021
Group identity in a secondary school classroom constructed through musical creation
C Lage Gómez, R Cremades Andreu
Faculty of Teacher Education. University of Zagreb, Croatia, 2021
132021
Pintando sonidos a través de la Improvisación Colectiva en Educación Secundaria
C Lage Gómez, R Cremades Andreu
Ediciones Complutense, 2018
122018
Creatividad participativa en la composición de bandas sonoras en Educación Secundaria
C Lage-Gómez, JL Centeno Osorio, R Cremades-Andreu
Revista Electrónica de LEEME, 2022
92022
Group improvisation as dialogue: Opening creative spaces in secondary music education. Thinking Skills and Creativity, 31, 232-242
C Lage-Gómez, R Cremades-Andreu
82019
Música e imágenes: un estudio de investigación acción sobre creación musical en tercero de educación secundaria obligatoria
C Lage Gómez
Universidad Complutense de Madrid, 2016
72016
Different forms of students’ motivation and musical creativity in secondary school
R Cremades-Andreu, C Lage-Gómez
British Journal of Music Education 41 (1), 20-30, 2024
52024
How transdisciplinary integration, creativity and student motivation interact in three STEAM projects for gifted education?
C Lage-Gómez, G Ros
Gifted Education International 39 (2), 247-262, 2023
52023
Música e imágenes: un estudio de investigación acción sobre creación musical en tercero de educación secundaria obligatoria
C Lage
Música e imágenes: un estudio de investigación acción sobre creación musical …, 2016
52016
Violencia de género, estereotipos y actitudes sexistas en los medios de comunicación social.[Gender violence, stereotypes and sexist attitudes in social communication media.]
A Videra, C Gómez
Encuentros en Psicología Social, 1 (4), 189-193, 2003
52003
El aprendizaje musical a través del pensamiento creativo: una investigación acción colaborativa en Enseñanaza Secundaria
CL Gómez, AZ Rovira
Estilos de aprendizaje. Investigaciones y experiencias:[V Congreso Mundial …, 2012
42012
European Perspectives on Improvisation in Music Education: Five Empirical Studies at a Glance
U MacGlone, J Treß, E Siljamäki, J Schunter, C Lage-Gómez, O Krämer
Music is What People Do: European Perspectives on Music Education 11, 125-138, 2022
22022
La música en STEAM: integración curricular y creatividades
C Lage-Gómez, GR Magán
Eufonía: Didáctica de la música 91, 25-32, 2022
22022
The Creation of Music inspired by Visual Aids: A Collaborative Action Research Study of Student Motivation in Music Lessons
CLGRC Andreu
Building interdisciplinary and intercultural bridges: Where practice meets …, 2017
2*2017
The “forgotten aspects” of the teaching and learning process from a finish and spanish perspective: a holistic model for participation in general music education
K Marjanen, C Lage
Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa, 2017
22017
Toward conceptualizations of musical creativities in secondary education: An integrative literature review between 1990 and 2020
C Lage-Gómez, S Chatelain, R Cremades-Andreu
Research Studies in Music Education 46 (1), 164-183, 2024
12024
Disruptions, technologically convergent factors and creative activities: defining and delineating musical stuff
M Messina, D Keller, B Freitas, I Simurra, C Gómez, L Aliel
Digital Creativity 35 (1), 13-30, 2024
12024
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20