Perspectivas sobre educación en valores en tiempos de crisis GM Molina, SP i Gregòri, DG Martín Barataria. Revista Castellano-Manchega de Ciencias Sociales, 151-160, 2013 | 64 | 2013 |
Endothelial eNAMPT amplifies pre-clinical acute lung injury: efficacy of an eNAMPT-neutralising monoclonal antibody H Quijada, T Bermudez, CL Kempf, DG Valera, AN Garcia, SM Camp, ... European Respiratory Journal 57 (5), 2021 | 58 | 2021 |
Design and plant experience using an advanced pouring box to receive and distribute the steel in a six strand tundish J Madias, D Martin, M Ferreyra, R Villoria, A Garamendy ISIJ international 39 (8), 787-794, 1999 | 44 | 1999 |
¿ Qué conocen los profesores de Educación Física sobre los Objetivos de Desarrollo Sostenible? Un estudio cualitativo-exploratorio S Baena-Morales, G Merma-Molina, D Gavilán-Martín Federacion Espanola de Asociaciones de Docentes de Educacion Fisica (FEADEF), 2021 | 26 | 2021 |
Involvement of eNAMPT/TLR4 signaling in murine radiation pneumonitis: protection by eNAMPT neutralization AN Garcia, NG Casanova, DG Valera, X Sun, JH Song, CL Kempf, ... Translational Research 239, 44-57, 2022 | 18 | 2022 |
Critical thinking and effective personality in the framework of education for sustainable development G Merma-Molina, D Gavilán-Martín, S Baena-Morales, M Urrea-Solano Education Sciences 12 (1), 28, 2022 | 17 | 2022 |
Una aproximación al diagnóstico estratégico de la igualdad de oportunidades de género en la educación superior en Hispanoamérica GM Molina, DG Martín Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP 6 (2), 2013 | 17 | 2013 |
Education for sustainable development: The impact of the values in mobile phone addiction G Merma-Molina, D Gavilán-Martín, JF Álvarez-Herrero Sustainability 13 (3), 1479, 2021 | 16 | 2021 |
El impacto de los roles de género en las actitudes sexistas de los adolescentes, en el ámbito escolar GM Molina, DG Martín, D Molina, MEU Solano Bordón: Revista de pedagogía 73 (2), 113-131, 2021 | 16 | 2021 |
Comunicación educativa: analizar para transformar ME Vallejo, D Martín, P Torres Educación y museos, 13-26, 2002 | 14 | 2002 |
La brecha de género en el deporte: El caso de una marginación histórica y socialmente consentida LA Sauleda Martínez, D Gavilán Martín, J Martínez Benítez Interdisciplinaria 38 (2), 73-86, 2021 | 13 | 2021 |
La integración del Objetivo de Desarrollo Sostenible 5 en la docencia de las universidades españolas. Revisión sistemática G Merma-Molina, D Gavilán-Martín, MJ Hernández-Amorós Santiago, 49-75, 2021 | 12 | 2021 |
U-space Concept of Operations A Hately, AV Swalm, A Volkert, A Rushton, A Garcia, C Ronfle-Nadaud, ... CORUS D6. 3, Ed. 03.00. 02, 2019 | 11 | 2019 |
Global and local agendas: the milan urban food policy pact and innovative sustainable food policies in euro-latin american cities D Martín, R de la Fuente Land 11 (2), 202, 2022 | 10 | 2022 |
Análisis de las valoraciones del alumnado para repensar la autoridad docente y la formación para la ciudadanía G Merma-Molina, DG Martín Educatio Siglo XXI 37 (1 Mar-Jun), 55-72, 2019 | 10 | 2019 |
Experiments in FPGA Characterization for Low-power Design L Mengíbar, M García, D Martín, L Entrena Proc. DCIS'99, 1999 | 10 | 1999 |
¿ Cómo se promueven las competencias de investigación y de dominio de contenidos en la formación de los maestros? G Merma-Molina, D Gavilan-Martin Octaedro, 2018 | 8 | 2018 |
A year after first death in China, coronavirus source still a puzzle L Ramirez, D Martin Agence France-Presse Wuhan and Shanghai, China. URL: https://www …, 2021 | 7 | 2021 |
The satisfactions, contributions, and opportunities of women academics in the framework of sustainable leadership: a case study G Merma-Molina, M Urrea-Solano, S Baena-Morales, D Gavilán-Martín Sustainability 14 (14), 8937, 2022 | 6 | 2022 |
What do physical education teachers know about the sustainable development goals? A qualitative-exploratory study S Baena-Morales, G Merma-Molina, D Gavilán-Martín Retos 42, 452-463, 2021 | 6 | 2021 |