Jose M Mugica
Jose M Mugica
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The effect of variety-seeking on customer retention in services
C Berné, JM Múgica, MJ Yagüe
Journal of Retailing and Consumer Services 8 (6), 335-345, 2001
1762001
How ICT shifts the power balance of tourism distribution channels
C Berne, M Garcia-Gonzalez, J Mugica
Tourism Management 33 (1), 205-214, 2012
1622012
La gestión estratégica y los conceptos de calidad percibida, satisfacción del cliente y lealtad
JMM Grijalba, MJY Guillén, CB Manero
Economía industrial, 63-74, 1996
1451996
La gestión estratégica y los conceptos de calidad percibida, satisfacción del cliente y lealtad
JMM Grijalba, MJY Guillén, CB Manero
Economía industrial, 63-74, 1996
1451996
La gestión estratégica y los conceptos de calidad percibida, satisfacción del cliente y lealtad
JM Mugica, MJ Yague, C Berne
Economia Industrial, 1996
1451996
The effect of ICT on relationship enhancement and performance in tourism channels
C Berné, M García-González, ME García-Uceda, JM Múgica
Tourism Management 48, 188-198, 2015
672015
The use of loyalty-cards databases: Differences in regular price and discount sensitivity in the brand choice decision between card and non-card holders
M Cortiñas, M Elorz, JM Múgica
Journal of Retailing and Consumer Services 15 (1), 52-62, 2008
672008
Gestión y satisfacción en servicios de salud de Chile: Contraste entre las percepciones de los funcionarios y los usuarios
J Riveros, C Berné, JM Múgica
Revista médica de Chile 138 (5), 630-638, 2010
542010
The managerial ability to control the varied behaviour of regular customers in retailing: interformat differences
C Berne, JM Mugica, P Rivera
Journal of Retailing and Consumer Services 12 (3), 151-164, 2005
532005
La influencia de las TIC en la estructura del sistema de distribución turístico
CB Manero, MG González, MEG Uceda, JMM Grijalba
Cuadernos de turismo, 9-22, 2011
482011
Modelling of customer retention in multi-format retailing
E Arrondo, C Berné, JM Múgica, P Rivera
The international review of retail, distribution and consumer research 12 (3 …, 2002
422002
El comportamiento del consumidor: análisis del proceso de compra
JM Múgica
Ariel, 1997
421997
El análisis conjunto. Alternativas, problemas y limitaciones
JM Mugica
Ipmark 326, 45-54, 1989
391989
The demand for and the supply of distribution services: A basis for the analysis of customer satisfaction in retailing
RR Betancourt, M Cortiñas, M Elorz, JM Mugica
Quantitative Marketing and Economics 5 (3), 293-312, 2007
312007
Category management and consumer choice
A Mollà, JM Múgica, MJ Yagüe
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 8 (2 …, 1998
301998
Identificación y análisis de los criterios de cambios del sistema de distribución turístico asociados al uso intensivo de las tecnologías de la información y de la comunicación
CB Manero, M García-González, ME García-Uceda, JMM Grijalba
Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa 19 (2), 90-101, 2013
292013
Channel Choice in the 21st Century: The Hidden Role of Distribution Services
JMM Roger R. Betancourt, Raquel Chocarro, Monica Cortiñas, Margarita Elorz
Journal of interactive marketing 33, 1-12, 2016
252016
Modelización de los cambios en el sistema de distribución del sector turístico debidos a la incorporación de las tecnologías
CB Manero, M García-González, ME García-Uceda, JMM Grijalba
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa 15 (3), 117-129, 2012
252012
Factors involved in price information-seeking behaviour
C Berné, JM Múgica, M Pedraja, P Rivera
Journal of Retailing and Consumer Services 8 (2), 71-84, 2001
242001
Magazine sales promotion: a dynamic response analysis
M Esteban-Bravo, JM Múgica, JM Vidal-Sanz
Journal of Advertising 38 (1), 137-146, 2009
192009
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20