Follow
CATALINA MARIA FERNÁNDEZ ESCALONA
CATALINA MARIA FERNÁNDEZ ESCALONA
Verified email at uma.es
Title
Cited by
Cited by
Year
Timing of surgery following SARS‐CoV‐2 infection: an international prospective cohort study
H Gacaferi, GS Collaborative, COVIDSurg Collaborative
Anaesthesia 76 (6), 2021
531*2021
Efficacy and safety of ixekizumab in the treatment of radiographic axial spondyloarthritis: sixteen‐week results from a phase III randomized, double‐blind, placebo‐controlled …
A Deodhar, D Poddubnyy, C Pacheco‐Tena, C Salvarani, ...
Arthritis & rheumatology 71 (4), 599-611, 2019
2302019
Treatment of acute attacks of gout with a small dose of intraarticular triamcinolone acetonide
C Fernandez, R Noguera, JA Gonzalez, E Pascual
The Journal of rheumatology 26 (10), 2285-2286, 1999
1581999
SARS-CoV-2 infection and venous thromboembolism after surgery: an international prospective cohort study.
C COVIDSurg, C GlobalSurg
Anaesthesia 77 (1), 28-39, 2022
982022
Body mass index and complications following major gastrointestinal surgery: a prospective, international cohort study and meta‐analysis
EuroSurg Collaborative, R Blanco‐Colino, S Lee, SK Kamarajah, P Vasko, ...
Colorectal Disease 20 (8), O215-O225, 2018
562018
Effects of pre‐operative isolation on postoperative pulmonary complications after elective surgery: an international prospective cohort study
COVIDSurg Collaborative, GlobalSurg Collaborative, D Nepogodiev, ...
Anaesthesia 76 (11), 1454-1464, 2021
422021
Lipoprotein (a) concentrations in rheumatoid arthritis on biologic therapy: Results from the CARdiovascular in rheuMAtology study project
C García-Gómez, MA Martín-Martínez, S Castañeda, F Sanchez-Alonso, ...
Journal of Clinical Lipidology 11 (3), 749-756. e3, 2017
412017
Relaciones lógicas-ordinales entre los términos de la secuencia numérica en niños de 3 a 6 años
C Fernández
Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, 2001
362001
El desarrollo de un esquema para caracterizar la competencia docente" mirar con sentido" el pensamiento matemático de los estudiantes
C Fernández, JV González, SL Ciscar
Investigación en educación matemática XV, 351-360, 2011
232011
Development of prospective Mathematics Teachers’ Professional noticing in a specific domain: Proportional Reasoning
C Fernández, S Llinares, J Valls
Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the …, 2011
222011
La evolución del pensamiento ordinal en escolares de 3 a 6 años
C Fernández, A otiz
Infancia y Aprendizaje 31 (1), 107-130, 2008
212008
Análisis epistemológico de la secuencia numérica
CM Fernández Escalona
Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa 13 (1), 59-87, 2010
202010
Las cerámicas de paredes finas del alfar de Rubielos de Mora (Teruel)
J Peñil, C Lamalfa, C Fernández
Kalathos, 5-6, 1985
201985
La suma y la resta en educación infantil
CM Fernández Escalona, N Domínguez Fernández
Tendencias pedagógicas, 2015
192015
Uso del Producto Grillado “PISCO” de precipitación en Estudios, Investigaciones y Sistemas Operacionales de Monitoreo y Pronóstico Hidrometeorológico, Nota Técnica 001 SENAMHI …
C Aybar, W Lavado-Casimiro, A Huerta, C Fernández, F Vega, E Sabino, ...
Lima-Perú. Recuperado de https://www. senamhi. gob. pe/load/file/01402SENA-8 …, 2017
182017
Paediatric day-case surgery in a district general hospital: a safe option in a dedicated unit.
F Calder, P Hurley, C Fernandez
Annals of the Royal College of Surgeons of England 83 (1), 54, 2001
182001
¿ Cómo y cuándo abordar la didáctica de las operaciones de suma y resta?
CF Escalona
Bordón: Revista de pedagogía 59 (1), 63-80, 2007
172007
Influence of powders on final properties and microstructure of sintered molybdenum steels
LEG Cambronero, C Fernandez, JM Torralba, JM Ruiz-Prieto
Powder metallurgy 37 (1), 53-56, 1994
171994
Primary teacher’s professional noticing of students’ mathematical thinking
C Fernández, S Llinares, J Valls
The Mathematics Enthusiast 10 (1&2), 2013
162013
Una propuesta didáctica para trabajar la secuencia numérica en el segundo ciclo de educación infantil
CM Fernández Escalona
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, 2016
122016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20