Timing of surgery following SARS‐CoV‐2 infection: an international prospective cohort study H Gacaferi, GS Collaborative, COVIDSurg Collaborative Anaesthesia 76 (6), 2021 | 531* | 2021 |
Efficacy and safety of ixekizumab in the treatment of radiographic axial spondyloarthritis: sixteen‐week results from a phase III randomized, double‐blind, placebo‐controlled … A Deodhar, D Poddubnyy, C Pacheco‐Tena, C Salvarani, ... Arthritis & rheumatology 71 (4), 599-611, 2019 | 230 | 2019 |
Treatment of acute attacks of gout with a small dose of intraarticular triamcinolone acetonide C Fernandez, R Noguera, JA Gonzalez, E Pascual The Journal of rheumatology 26 (10), 2285-2286, 1999 | 158 | 1999 |
SARS-CoV-2 infection and venous thromboembolism after surgery: an international prospective cohort study. C COVIDSurg, C GlobalSurg Anaesthesia 77 (1), 28-39, 2022 | 98 | 2022 |
Body mass index and complications following major gastrointestinal surgery: a prospective, international cohort study and meta‐analysis EuroSurg Collaborative, R Blanco‐Colino, S Lee, SK Kamarajah, P Vasko, ... Colorectal Disease 20 (8), O215-O225, 2018 | 56 | 2018 |
Effects of pre‐operative isolation on postoperative pulmonary complications after elective surgery: an international prospective cohort study COVIDSurg Collaborative, GlobalSurg Collaborative, D Nepogodiev, ... Anaesthesia 76 (11), 1454-1464, 2021 | 42 | 2021 |
Lipoprotein (a) concentrations in rheumatoid arthritis on biologic therapy: Results from the CARdiovascular in rheuMAtology study project C García-Gómez, MA Martín-Martínez, S Castañeda, F Sanchez-Alonso, ... Journal of Clinical Lipidology 11 (3), 749-756. e3, 2017 | 41 | 2017 |
Relaciones lógicas-ordinales entre los términos de la secuencia numérica en niños de 3 a 6 años C Fernández Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, 2001 | 36 | 2001 |
El desarrollo de un esquema para caracterizar la competencia docente" mirar con sentido" el pensamiento matemático de los estudiantes C Fernández, JV González, SL Ciscar Investigación en educación matemática XV, 351-360, 2011 | 23 | 2011 |
Development of prospective Mathematics Teachers’ Professional noticing in a specific domain: Proportional Reasoning C Fernández, S Llinares, J Valls Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the …, 2011 | 22 | 2011 |
La evolución del pensamiento ordinal en escolares de 3 a 6 años C Fernández, A otiz Infancia y Aprendizaje 31 (1), 107-130, 2008 | 21 | 2008 |
Análisis epistemológico de la secuencia numérica CM Fernández Escalona Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa 13 (1), 59-87, 2010 | 20 | 2010 |
Las cerámicas de paredes finas del alfar de Rubielos de Mora (Teruel) J Peñil, C Lamalfa, C Fernández Kalathos, 5-6, 1985 | 20 | 1985 |
La suma y la resta en educación infantil CM Fernández Escalona, N Domínguez Fernández Tendencias pedagógicas, 2015 | 19 | 2015 |
Uso del Producto Grillado “PISCO” de precipitación en Estudios, Investigaciones y Sistemas Operacionales de Monitoreo y Pronóstico Hidrometeorológico, Nota Técnica 001 SENAMHI … C Aybar, W Lavado-Casimiro, A Huerta, C Fernández, F Vega, E Sabino, ... Lima-Perú. Recuperado de https://www. senamhi. gob. pe/load/file/01402SENA-8 …, 2017 | 18 | 2017 |
Paediatric day-case surgery in a district general hospital: a safe option in a dedicated unit. F Calder, P Hurley, C Fernandez Annals of the Royal College of Surgeons of England 83 (1), 54, 2001 | 18 | 2001 |
¿ Cómo y cuándo abordar la didáctica de las operaciones de suma y resta? CF Escalona Bordón: Revista de pedagogía 59 (1), 63-80, 2007 | 17 | 2007 |
Influence of powders on final properties and microstructure of sintered molybdenum steels LEG Cambronero, C Fernandez, JM Torralba, JM Ruiz-Prieto Powder metallurgy 37 (1), 53-56, 1994 | 17 | 1994 |
Primary teacher’s professional noticing of students’ mathematical thinking C Fernández, S Llinares, J Valls The Mathematics Enthusiast 10 (1&2), 2013 | 16 | 2013 |
Una propuesta didáctica para trabajar la secuencia numérica en el segundo ciclo de educación infantil CM Fernández Escalona Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, 2016 | 12 | 2016 |