Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot4 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Emiel KrahmerTilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamCorreu electrònic verificat a uva.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumCorreu electrònic verificat a ugent.be
- Patti M. ValkenburgUniversity Professor, University of AmsterdamCorreu electrònic verificat a uva.nl
- Kiek TatesAssociate professor Health Communication Tilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Karolien PoelsUniversity of AntwerpCorreu electrònic verificat a uantwerpen.be
- Eva A. van ReijmersdalAssociate Professor of Persuasive CommunicationCorreu electrònic verificat a uva.nl
- Monique PollmannTilburg UniversityCorreu electrònic verificat a uvt.nl
- Evert Van den BroeckVisiting professor KU Leuven / Strategist Wunderman ThompsonCorreu electrònic verificat a kuleuven.be
- Michel WalraveFull professor of Communication Studies, Research Group MIOS, University of AntwerpCorreu electrònic verificat a uantwerp.be
- Daniëlle N M BleizeBehavioural Science Institute, Radboud UniversityCorreu electrònic verificat a bsi.ru.nl
- Joseph B. WaltherBertelsen Presidential Chair in Technology and Society, UC Santa BarbaraCorreu electrònic verificat a ucsb.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamCorreu electrònic verificat a vu.nl
- Peter KerkhofVrije Universiteit AmsterdamCorreu electrònic verificat a vu.nl
Segueix
Marjolijn L. Antheunis
Full Professor Communication and Technology, Tilburg University
Correu electrònic verificat a uvt.nl