Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot2 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Joseph K. GoodmanThe Ohio State UniversityCorreu electrònic verificat a osu.edu
- Amar Cheemauniversity of virginiaCorreu electrònic verificat a virginia.edu
- Scott RickAssociate Professor of Marketing, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- jennifer lernerThornton F. Bradshaw Professor, Harvard UniversityCorreu electrònic verificat a harvard.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityCorreu electrònic verificat a danariely.com
- Ronald E DahlProfessor of Public Health UC Berkeley; Director Institute of Human DevelopmentCorreu electrònic verificat a berkeley.edu
- James J. GrossProfessor of Psychology, Stanford UniversityCorreu electrònic verificat a stanford.edu
- Shahar AyalAssociate Professor, School of Psychology, Interdisciplinary Center (IDCCorreu electrònic verificat a idc.ac.il
- Richard ScheinesDean, Dietrich College of Humanities and Social Sciences, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Howard SeltmanStatistics, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a stat.cmu.edu
- Alex John LondonK&L Gates Professor of Ethics and Computational Technologies, Carnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Kevin VolppProfessor of Medicine and Health Care Management, University of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Carey K MorewedgeBoston UniversityCorreu electrònic verificat a bu.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementCorreu electrònic verificat a yale.edu
Segueix
Cynthia Cryder
Associate Professor of Marketing, Washington University in St. Louis
Correu electrònic verificat a wustl.edu