The practice of using evidence in kindergarten: The role of purposeful observation SF Monteira, MP Jiménez‐Aleixandre Journal of Research in Science Teaching 53 (8), 1232-1258, 2016 | 117 | 2016 |
¿ Cómo llega el agua a las nubes? Construcción de explicaciones sobre cambios de estado en educación infantil SF Monteira, MP Jiménez Aleixandre Universidad de Cádiz/Asociación de Profesores Amigos de la Ciencia Eureka, 2019 | 19 | 2019 |
Scaffolding children’s production of representations along the three years of ECE: A longitudinal study SF Monteira, MP Jiménez-Aleixandre, C Siry Research in Science Education 52 (1), 127-158, 2022 | 17 | 2022 |
Preparing Early Childhood Teachers to Support Young Children's Equitable Science Sensemaking C Zembal-Saul, C Siry, SF Monteira, FN Bose Handbook of research on science teacher education, 69-82, 2022 | 1 | 2022 |
O desenvolvemento das prácticas científicas de construción e uso de modelos e probas: Un estudo lonxitudinal en educación infantil SF Monteira Universidade de Santiago de Compostela, 2018 | 1 | 2018 |
Construcción de modelos y apropiación de recursos comunicativos en el aula de infantil (3-4 años) S F Monteira, MP Jiménez Aleixandre, I Martins Enseñanza de las ciencias, 4273-4280, 2017 | 1 | 2017 |
Supporting early years science education during COVID-19 crisis S Fernández Monteira, C Siry, S Wilmes, M de Albuquerque Trigo, ... | | 2022 |
How to Makerspace. Eine Handreichung des SciTeach Center der Universität Luxemburg K te Heesen, S Fernández Monteira, N Weber, MF Weirig SciTeach Center (Universität Luxemburg), 2022 | | 2022 |
How to Schulgarten. Eine Handreichung des SciTeach Center der Universität Luxemburg K te Heesen, S Fernández Monteira, N Weber, MF Weirig SciTeach Center (Universität Luxemburg), 2022 | | 2022 |
Una experiencia de trabajo por proyectos en educación infantil SF Monteira, MPJ Aleixandre, LV Lemos, MDV Camino, MAV López, ... Iluminando el cambio educativo: encuentros de Didáctica de las Ciencias …, 2018 | | 2018 |
Modelización da nutrición vexetal nunha aula de secundaria: relato dunha experiencia. JMV Martínez, SF Monteira, R Amarelle Boletín das ciencias 31 (86), 65-66, 2018 | | 2018 |
Ciencia no noso entorno: actividades sobre a praia en Primaria SF Monteira, MPJ Aleixandre, VP Fernández Boletín das ciencias 28 (81), 37-38, 2015 | | 2015 |
Belief-Forming Scientific Practices in a Pre-School Science Project about Snails: The Meaning of Evidence MP Jiménez-Aleixandre, S Fernández-Monteira EARLI - 9th International Conference on Conceptual Change, 2014 | | 2014 |
Explicación de fenómenos científicos en la formación inicial del profesorado SF Monteira, MVÁ Sevilla, BC Pérez, MPJ Aleixandre Investigación y transferencia para una educación en ciencias: un reto …, 2014 | | 2014 |
Como facemos ciencia en educación infantil?: proxecto caracois SF Monteira, MPJ Aleixandre, SG Vilariño, SO Lemos, SR Nimo, ... Boletín das ciencias 27 (79), 95-96, 2014 | | 2014 |
Explicación de fenómenos científicos en la formación inicial del profesorado: la flotabilidad de los cuerpos S Fernández Monteira, VM Álvarez Pérez, B Crujeiras Pérez, ... APICE - 26 ENCUENTROS DE DIDÁCTICA DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, 2008 | | 2008 |
O desenvolvemento das prácticas científicas de construción e uso de modelos e probas: un estudo lonxitudinal en educación infantil S Fernández Monteira | | |
Construcción de modelos y apropiación de recursos comunicativos en el aula de infantil (3-4 años) S Fernández Monteira, MP Jiménez Aleixandre, I Martins Universitat de València, 0 | | |