Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot6 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Christian TheobaltProfessor, Max Planck Institute for Informatics, Saarland Informatics Campus, Saarland UniversityCorreu electrònic verificat a mpi-inf.mpg.de
- Yaser SheikhVP, Meta Reality Labs (Pittsburgh)Correu electrònic verificat a cs.cmu.edu
- Timur BagautdinovFacebook Reality Labs ResearchCorreu electrònic verificat a fb.com
- Takaaki ShiratoriReality Labs Research at MetaCorreu electrònic verificat a fb.com
- Michael ZollhoeferDirector, Research Scientist, Reality Labs Research, MetaCorreu electrònic verificat a meta.com
- Jason SaragihResearch Scientist, Facebook Reality LabsCorreu electrònic verificat a fb.com
- Derek BradleyDisneyResearch|StudiosCorreu electrònic verificat a disneyresearch.com
- Matthias NießnerProfessor of Computer Science, Technical University of MunichCorreu electrònic verificat a tum.de
- Marc StammingerVisual Computing, Universität Erlangen-NürnbergCorreu electrònic verificat a fau.de
- Yebin LiuProfessor, Tsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a tsinghua.edu.cn
- Qionghai DaiTsinghua UniversityCorreu electrònic verificat a tsinghua.edu.cn
- Shahram IzadiDirector, GoogleCorreu electrònic verificat a google.com
- Markus GrossETH Zurich, Disney Research ZurichCorreu electrònic verificat a inf.ethz.ch
- Kiran VaranasiHTWK LeipzigCorreu electrònic verificat a htwk-leipzig.de
- Hans-Peter SeidelProfessor of Computer Science, Max Planck Institute for Informatics, Saarland Informatics CampusCorreu electrònic verificat a mpi-inf.mpg.de
- Giljoo NamMetaCorreu electrònic verificat a meta.com
- Zach ChristopherChalmers University of TechnologyCorreu electrònic verificat a chalmers.se
- Andrew FitzgibbonGraphcoreCorreu electrònic verificat a fitzgibbon.ie
- Matthew FisherPrincipal Research Scientist, Adobe ResearchCorreu electrònic verificat a cs.stanford.edu
- Carsten StollEpic GamesCorreu electrònic verificat a motionin.space