Special issue on the current trends in E-learning Assessment JA Lara, S Aljawarneh, S Pamplona Journal of Computing in Higher Education 32, 1-8, 2019 | 42 | 2019 |
Early prediction of undergraduate Student's academic performance in completely online learning: A five-year study J Bravo-Agapito, SJ Romero, S Pamplona Computers in Human Behavior 115, 106595, 2021 | 20 | 2021 |
Exploring misconceptions of operating systems in an online course S Pamplona, N Medinilla, P Flores Proceedings of the 13th Koli Calling International Conference on Computing …, 2013 | 13 | 2013 |
Assessment for Learning: A Case Study of an Online Course in Operating Systems S Pamplona, N Medinilla, P Flores INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION 31 (2), 541-552, 2015 | 9 | 2015 |
What do software design students understand about information hiding?: a qualitative case study P Flores, N Medinilla, S Pamplona 14th Koli Calling International Conference on Computing Education Reseach, 61-70, 2014 | 8 | 2014 |
Assessing prior knowledge of statistics in students attending an online university V Fernández-Chamorro, S Pamplona, MJ Pérez-Fructuoso Journal of Computing in Higher Education 32 (2020), 182-202, 2020 | 4 | 2020 |
A systematic map for improving teaching and learning in undergraduate Operating Systems courses S Pamplona, N Medinilla, P Flores IEEE Access, 2018 | 4 | 2018 |
Exploring the influence of ICT in online students through data mining tools J Bravo, SJ Romero, M Luna, S Pamplona 8th International Conference on Educational Data Mining, 2015 | 4 | 2015 |
Evaluación de entornos de programación para el aprendizaje SP Roche, NM Martínez JENUI 2011, 83, 2011 | 4 | 2011 |
Insights into Students' Conceptual Understanding of Operating Systems: A Four-Year Case Study in Online Education S Pamplona, I Seoane, J Bravo-Agapito, N Medinilla IEEE Communications Magazine 55 (11), 170-177, 2017 | 3 | 2017 |
Evaluación de la facilidad de aprendizaje de frameworks JavaScript: Backbone, Angular y Ember MN Segovia, S Pamplona Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 2019 | 2* | 2019 |
Diseño centrado en el usuario de una aplicación web para el aprendizaje online de la asignatura Sistemas Operativos JDC Saiz, SP Roche Revista Tecnología, Ciencia y Educación, 50-69, 2017 | 2 | 2017 |
Developing a questionnaire to assess prior knowledge of basic statistical concepts in students following a statistics course as part of an engineering degree at an online … V Fernández-Chamorro, S Pamplona, MJ Pérez-Fructuoso Proceedings of the First International Conference on Data Science, E …, 2018 | 1 | 2018 |
Persistent Ideas in a Software Design Course: A Qualitative Case Study P Flores, N Medinilla, S Pamplona International Journal of Engineering Education 32 (2), 937-947, 2016 | 1 | 2016 |
Aprendizaje de sistemas operativos mediante simulaciones interactivas S Pamplona Roche, N Medinilla Martínez Jornadas de Enseñanza de la Informática (18es: 2012: Ciudad Real), 2012 | 1 | 2012 |
Aprendizaje basado en proyectos para el desarrollo de competencias en la asignatura Interacción Persona-Computador S Pamplona XVII FORO INTERNACIONAL sobre la EVALUACIÓN de la CALIDAD de la …, 2020 | | 2020 |
Evaluación de cinco experiencias de aprendizaje que usan programación informática S Pamplona V Conferência Ibérica de inovação e educação com TIC (ieTIC 2019), 2019 | | 2019 |
Evaluación de los conocimientos previos de estadística en los estudiantes de educación superior. Estudio de caso para una universidad online. V Fernández-Chamorro, MJ Pérez-Fructuoso, S Pamplona XXVII Jornadas de ASEPUMA y XV Encuentro internacional, 20-21 de junio de …, 2019 | | 2019 |
Análisis de nueve herramientas para facilitar el trabajo en equipo en educación superior SP Roche Innovación Docente e Investigación en Ciencias de la Educación, 655-668, 2019 | | 2019 |
El legado de Seymour Papert: análisis de la usabilidad de seis experiencias de aprendizaje construccionistas en un curso de postgrado sobre Tecnología Educativa S Pamplona Octaedro, 2019 | | 2019 |