Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot3 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofCorreu electrònic verificat a mays.tamu.edu
- Vikas MittalRice UniversityCorreu electrònic verificat a rice.edu
- Vamsi K. KanuriViola D. Hank Associate Professor of Marketing, University of Notre DameCorreu electrònic verificat a nd.edu
- Amit SingalUniversity of Texas Southwestern Medical CenterCorreu electrònic verificat a utsouthwestern.edu
- Catherine A. RosterUniversity of New MexicoCorreu electrònic verificat a unm.edu
- Matthew PickardNorthern Illinois UniversityCorreu electrònic verificat a niu.edu
- Ju-Yeon LeeAssociate Professor of Marketing, Iowa State UniversityCorreu electrònic verificat a iastate.edu
- Muzeeb ShaikKelley School of Business, Indiana University BloomingtonCorreu electrònic verificat a iu.edu
- Akbar K. WaljeeProfessor, University of MichiganCorreu electrònic verificat a umich.edu
- Ananya SenCarnegie Mellon UniversityCorreu electrònic verificat a andrew.cmu.edu
- Xiaoxia LeiShanghai Jiao Tong University (SJTU) - Antai College of Economics and ManagementCorreu electrònic verificat a sjtu.edu.cn
- John LalorAssistant Professor, University of Notre DameCorreu electrònic verificat a nd.edu
- Kyuhong HanAssistant Professor of Marketing, Korea UniversityCorreu electrònic verificat a korea.ac.kr
- Siliang TongNanyang Technological UniversityCorreu electrònic verificat a ntu.edu.sg
- Shuang ZhengDalian University of Technology