Seguir
Berta Tubillejas-Andrés (ORCID: 0000-0002-3246-9132)
Berta Tubillejas-Andrés (ORCID: 0000-0002-3246-9132)
PhD Lecturer (Prof. Permanente)
Dirección de correo verificada de uv.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Mercados culturales. Doce estudios de marketing
MC García
Editorial UOC, 2010
552010
How emotional response mediates servicescape impact on post consumption outcomes: An application to opera events
B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet, HC García
Tourism Management Perspectives 34, 100660, 2020
432020
Selección del modo de entrada en un mercado internacional: valoración de las capacidades empresariales, la estrategia empresarial y la percepción de los problemas de la …
HC García, TF Gardó, AC Taulet, B Tubillejas
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, 143-162, 2007
402007
A model of determinant attributes of corporate image in cultural services
B Tubillejas, M Cuadrado, M Frasquet
Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly 40 (2), 356-376, 2011
382011
Social servicescape effects on post-consumption behavior: the moderating effect of positive emotions in opera-goers
B Tubillejas Andrés, A Cervera-Taulet, H Calderón García
Journal of Service Theory and Practice 26 (5), 590 - 615, 2016
282016
El éxito en la internacionalización en un entorno global: planificación de marketing, cooperación y compromiso internacional
HC García, TF Gardó, BT Andrés
Mediterráneo económico, 113-128, 2007
152007
Opera streaming: perceived value as an explanatory factor for loyalty and intention to attend an opera in an opera house
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
Journal of Marketing Management 39 (5-6), 414-442, 2023
92023
Feeling emotions in the public performing arts sector: does gender affect?
B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet, HC García
International Review on Public and Nonprofit Marketing 16 (1), 1-22, 2019
82019
Perceived value of the opera experience in the real and virtual spheres: dimensions that make the difference
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet
International Journal of Arts Management 25 (1), 37-52, 2022
62022
Assessing formative artscape to predict opera attendees’ loyalty
B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet, HC Garcia
European Business Review 33 (1), 154–179., 2020
62020
Imagen percibida de una entidad cultural
B Tubillejas, MC García
Mercados culturales: doce estudios de márketing, 181-193, 2010
2*2010
Role of cooperation in the relationship between business internationalisation and international success
H Calderón, T Fayos, B Tubillejas
European Journal of International Management 6 (5), 542-565, 2012
12012
Valor epistémico y valor social¿ son necesarios para generar WOM y eWOM?: un enfoque desde NCA en el sector de las artes escénicas
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
HAL Post-Print, 2023
2023
EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN PHYSICAL EXERCISE AND ACADEMIC PERFORMANCE
B Tubillejas-Andrés, G Juárez-Montesinos
ICERI2023 Proceedings, 5312-5317, 2023
2023
Consumer value of virtual music festivals
MG Gallarza, B Tubillejas‐Andrés, K Samartin
International Journal of Consumer Studies 49 (5), 2012-2030, 2023
2023
Perceived value of the opera experience in the real and virtual spheres: dimensions that make the difference [Valeur perçue de l'expérience d'opéra dans les sphères réelle et …
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet
HAL Post-Print, 2022
2022
¿ Puede la ópera sobrevivir a la amenaza del streaming? Un análisis desde el valor percibido
Y Ouazzani, B Tubillejas-Andrés, H Calderón-García
33 CONGRESO INTERNACIONAL DE MARKETING AEMARK 2022, 2022
2022
Emotional Intensity
B Tubillejas-Andrés
Encyclopedia of Tourism Management and Marketing, 62-64, 2022
2022
Análisis de la gestión en la danza contemporánea y su influencia en los procesos creativos: un estudio comparativo de los modelos
A García Martínez
Universitat Oberta de Catalunya (UOC), 2021
2021
PUBLIC UNIVERSITY LIBRARIES AND SOCIAL MEDIA: SOME KEY ISSUES DERIVED FROM TWITTER ANALYSIS
B Tubillejas-Andrés, A Cervera-Taulet, HC García
INTED2021 Proceedings, 5692-5698, 2021
2021
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20