The technological challenge facing higher education professors: Perceptions of ICT tools for developing 21st century skills M Liesa-Orús, C Latorre-Cosculluela, S Vázquez-Toledo, ... Sustainability 12 (13), 5339, 2020 | 174 | 2020 |
Flipped Classroom model before and during COVID-19: using technology to develop 21st century skills C Latorre-Cosculluela, C Suárez, S Quiroga, N Sobradiel-Sierra, ... Interactive Technology and Smart Education 18 (2), 189-204, 2021 | 168 | 2021 |
Design Thinking: creatividad y pensamiento crítico en la universidad C Latorre-Cosculluela, S Vázquez-Toledo, A Rodríguez-Martínez, ... Revista electrónica de investigación educativa 22, 2020 | 91 | 2020 |
Escuelas inclusivas: aprendizaje cooperativo y TAC con alumnado con TDAH C Latorre-Cosculluela, M Liesa-Orús, S Vázquez-Toledo Magis 10 (21), 137-152, 2018 | 52 | 2018 |
Social network addiction and its impact on anxiety level among university students R Lozano Blasco, C Latorre Cosculluela, A Quílez Robres Sustainability 12 (13), 5397, 2020 | 43 | 2020 |
Un análisis cualitativo de la motivación ante el aprendizaje de estudiantes de educación secundaria S Vázquez Toledo, C Latorre Cosculluela, M Liesa Orús Revista española de orientación y psicopedagogía, 2021 | 24 | 2021 |
La formación inicial de los Graduados de Magisterio en la atención al alumnado con altas capacidades: retos y oportunidades para la educación inclusiva ML Orús, AG Ubico, CL Cosculluela, SV Toledo Profesorado, Revista de Currículum y Formación del Profesorado 23 (4), 46-66, 2019 | 18 | 2019 |
Habilidades sociales de niños con déficits atencionales y contextos escolares inclusivos M Liesa Orús, C Latorre Cosculluela, S Vázquez Toledo Revista española de orientación y psicopedagogía, 2017 | 18 | 2017 |
Análisis del desarrollo lingüístico y comunicativo de un niño con síndrome de Asperger: un estudio de caso C Latorre, M Puyuelo Revista de Investigación en Logopedia 6 (2), 142-168, 2016 | 18 | 2016 |
Key soft skills in the orientation process and level of employability A Rodriguez Martinez, VS Sánchez, C Falcon Linares, ... Sustainability 13 (6), 3554, 2021 | 17 | 2021 |
Links between ease of use, perceived usefulness and attitudes towards technology in older people in university: A structural equation modelling approach M Liesa-Orús, C Latorre-Cosculluela, V Sierra-Sánchez, ... Education and Information Technologies 28 (3), 2419-2436, 2023 | 15 | 2023 |
Digital competence of university teachers of social and legal sciences from a gender perspective S Cored Bandrés, M Liesa Orús, S Vázquez Toledo, ... Education Sciences 11 (12), 806, 2021 | 14 | 2021 |
El docente del siglo XXI: Enfoques y metodologías para la transformación educativa C Latorre Cosculluela, V Sierra Sánchez, R Lozano Blasco Prensas de la Universidad de Zaragoza, 2021 | 14 | 2021 |
Evaluación psicopedagógica e intervención sociocomunicativa en niños con trastorno de Asperger: Análisis de un caso CL Cosculluela, MP Sanclemente Revista iberoamericana de evaluación educativa 9 (1), 61-74, 2016 | 14 | 2016 |
Facilitating self-efficacy in university students: An interactive approach with flipped classroom C Latorre-Cosculluela, C Suárez, S Quiroga, S Anzano-Oto, ... Higher Education Research & Development 41 (5), 1603-1617, 2022 | 13 | 2022 |
Design thinking: Creativity and critical thinking in college C Latorre-Cosculluela, S Vázquez-Toledo, A Rodríguez-Martínez, ... Revista electrónica de investigación educativa 22, 2020 | 13 | 2020 |
Bullying and gender violence at school: analysis of teacher perceptions C Latorre-Cosculluela, V Sierra-Sánchez, A Rodríguez-Martínez, ... International Journal of Sociology of Education 10 (3), 294-317, 2021 | 11 | 2021 |
Opportunities to learn for children with autism spectrum disorders: Effects of the perceived efficacy of teacher practices and drivers of inclusion C Latorre-Cosculluela, M Liesa-Orus, P Rivera-Torres Focus on Autism and Other Developmental Disabilities 37 (2), 108-119, 2022 | 10 | 2022 |
Emotional well-being and social reinforcement as predictors of motivation and academic expectations C Latorre-Cosculluela, V Sierra-Sánchez, P Rivera-Torres, M Liesa-Orús International Journal of Educational Research 115, 102043, 2022 | 9 | 2022 |
Percepción y valoraciones sobre las tareas escolares para casa en la etapa de Educación Primaria: la visión de los docentes y alumnos SV Toledo, CL Cosculluela, VS Sánchez, ML Orús Avances en supervisión educativa, 2019 | 9 | 2019 |