Autonomy, motivation, and digital pedagogy are key factors in the perceptions of Spanish higher-education students toward online learning during the COVID-19 pandemic MD Díaz-Noguera, C Hervás-Gómez, AM De la Calle-Cabrera, ... International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (2), 654, 2022 | 53 | 2022 |
Augmented reality applications attitude scale (ARAAS): Diagnosing the attitudes of future teachers C Hervás-Gómez, P Toledo-Morales, MD Díaz-Noguera The New Educational Review 50, 215-226, 2017 | 32 | 2017 |
Análisis de los procesos de evaluación para una gestión de calidad en los centros educativos del 2do ciclo de tanda extendida del Nivel Primario del Distrito Educativo 10-02 Y Gómez, MDD Noguera Tesis doctoral). Universidad de Sevilla. España, 2016 | 31 | 2016 |
Perceptions of university students towards digital transformation during the pandemic C Hervás-Gómez, MD Díaz-Noguera, AM De la Calle-Cabrera, ... Education Sciences 11 (11), 738, 2021 | 25 | 2021 |
Improving the quality of teaching internships with the help of the platforms C Ballesteros Regaña, C Siles Rojas, C Hervas-Gomez, ... Eurasian Society of Educational Research, 2019 | 14 | 2019 |
Academic whatsapp groups as alternative communication and motivation systems in higher education P ROMAN, C BALLESTEROS, MD NOGUERA Revista Espacios 39 (10), 2018 | 12 | 2018 |
Organización y diversidad: Una reflexión sobre el uso del espacio y del tiempo en las escuelas C García Pastor, MD Díaz Noguera, A López Martínez XXI Revista de educación, 3, 55-63., 2001 | 12 | 2001 |
Ver, saber y ser: participación, evaluación, reflexión y ética en el desarrollo de las organizaciones educativas MDD Noguera MCEP, 1995 | 12 | 1995 |
Validación de una escala observacional para el análisis de los documentos de planificación AL Martínez, LD Noguera Revista de Investigación educativa 25 (2), 267-285, 2007 | 11 | 2007 |
Professional action competences through experiences with augmented reality MD Diaz-Noguera, C Hervas-Gomez, AM De-la-Calle Journal of Turkish Science Education 16 (4), 554-568, 2019 | 9 | 2019 |
En coordenadas de virtualidad: una experiencia interdisciplinaria entre instituciones de educación superior AI Zanfrillo, MD Díaz Noguera FACES 21 (44), 69-86, 2015 | 6 | 2015 |
Ecosistemas de formación autónomo en el desarrollo profesional del pedagogo MD Díaz Noguera, E Álvarez Arregui, A Rodríguez Martín Pixel-Bit. Revista de Medios y Educación, 43, 99-112., 2013 | 6* | 2013 |
Una reflexión sobre la cultura y el cambio organizativo: clave para satisfacer los intereses y necesidades de la comunidad educativa. A López Martínez, MD Díaz Noguera Bordón. Revista de Pedagogía, 55 (2), 253-261., 2003 | 6 | 2003 |
Un entorno participativo y colaborativo: El aula inteligente en la Enseñanza Universitaria C Hervás-Gómez, M Díaz-Noguera, MÁ Dolores Domínguez-González, ... Innovación Docente en la Universidad y Realidades Emergentes; Octaedro …, 2020 | 5 | 2020 |
Valuations of Students Toward Digital Transformation to a Result of Covid-19 to Improve Sustainability in Education C Hervás-Gómez, MD Díaz-Noguera, O Guijarro-Cordobés, ... Preprints, 2020 | 3 | 2020 |
A Kairos en la vida educativa... el desafío de los tiempos colectivos humanos simultáneos MD Díaz Noguera Kikirikí: cooperación educativa, 2003 | 3 | 2003 |
Investigating the Implementation of Universal Design for Learning in Greek Secondary and Second Chance Schools through Teachers' Reflections Dayle Learning. P Markou, MD Díaz-Noguera European Journal of Educational Research 11 (3), 1851-1863, 2022 | 2 | 2022 |
Experience in incorporating augmented reality in early childhood education CJH Munzón, C Hervás-Gómez, PR Graván, MDD Noguera Educational innovations in pandemic learning contexts: multidisciplinary …, 2021 | 2 | 2021 |
Centros educativos: transformación digital y organizaciones sostenibles: aprender y enseñar en tiempos de pandemia MD Díaz-Noguera, R Barragán Sánchez Centros educativos, 1-169, 2021 | 2 | 2021 |
La reflexión: un pasadizo entre el pensamiento y la acción MDD Noguera Enseñanza & Teaching: Revista Interuniversitaria de Didáctica 12, 1994 | 2 | 1994 |