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José Luis del Olmo Arriaga
José Luis del Olmo Arriaga
Profesor emérito. Universitat Abat Oliba CEU
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Title
Cited by
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Year
Marketing digital en la moda
JL Del Olmo, JFF Gascón
Ediciones Universidad de Navarra, 2014
2322014
Innovation in the teaching-learning process: the case of Kahoot!
JJ Guardia, I Del Olmo, J. L., Roa, V Berlanga
On the Horizon, 2019
1112019
Marketing de la moda
JL del Olmo Arriaga
Ediciones Internacionales Universitarias, 2008
852008
El trabajo de fin de grado en ciencias sociales y jurídicas: guía metodológica
JFF i Gascón, JL del Olmo Arriaga
Ediciones Internacionales Universitarias, 2013
812013
Presencia y reputación digital en social media: comparativa en el sector de la moda
JF Fondevila Gascón, J Del Olmo Arriaga, V Bravo Nieto
Fonseca, Journal of Communication: 5, 2, 2012, 90-112, 2012
722012
The interaction of Instagram followers in the fast fashion sector: The case of Hennes and Mauritz (H&M)
MDR Bonilla, JL del Olmo Arriaga, D Andreu
Journal of Global Fashion Marketing 10 (4), 342-357, 2019
612019
Insights into user engagement on social media. Case study of a higher education institution
MR Bonilla, E Perea, JL del Olmo, A Corrons
Journal of Marketing for Higher Education, 2020
572020
Engaging students through social media. Findings for the top five universities in the world
MR Bonilla, E Perea, A Corrons, JL del Olmo
Journal of Marketing for Higher Education, 1-18, 2021
45*2021
The dark side of digital technology to overtourism: the case of Barcelona
S Bourliataux-Lajoinie, F Dosquet, JL del Olmo Arriaga
 Worldwide Hospitality and Tourism Themes 11 (5), 582-593, 2019
422019
New Communication Markets and New Business Models in the Digital Press
JFF Gascón, JS Sánchez, JL del Olmo Arriaga
Trípodos. Extra, 301-309, 2011
372011
Impacto de las tecnologías de la información y la comunicación en la elección de universidad: el caso de internet y las redes sociales
JFF Gascón, MC Alcalde, JL del Olmo Arriaga
Edutec. Revista electrónica de tecnología educativa, a195-a195, 2012
312012
Búsqueda de información y redes sociales: el caso de la universidad
JF Fondevila-Gascón, JL del Olmo-Arriaga, J Sierra Sánchez
312012
Supply chain resilience and agility: A theoretical literature review
J Calvo, JL del Olmo, V Berlanga
International Journal of Supply Chain and Operations Resilience 4 (1), 37-69, 2020
222020
Insights into user engagement on social media. Findings from two fashion retailers
MR Bonilla Quijada, JL del Olmo Arriaga, D Andreu
Electronic Markets, 2021
202021
Facebook in the low-cost fashion sector: the case of Primark
JLDO Arriaga, D Andreu Domingo, V Berlanga Silvente
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal 21 (4 …, 2017
202017
La comunicación como herramienta estratégica en la industria de la moda
JL del Olmo Arriaga, JF Fondevila-Gascón
Revista de Comunicación de la SEECI 12 (18), 1-13, 2009
152009
Promotion of urban tourism: insights into user engagement on social media
M Bonilla Quijada, J Tugores Ques, JL del Olmo Arriaga
Information Technology & Tourism 23, 611-632, 2021
132021
Hipertexto, multimedia e interactividad: comparativa empírica en el periodismo digital español
JFF i Gascón, AB Bañares, JL del Olmo Arriaga
Breaking the media value chain: VII International Conference on …, 2013
132013
Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle
M del Olmo Arriaga, José Luis, Paricio Esteban, María Pilar, Sánchez Valle
CEU Ediciones, 2018
10*2018
Educational possibilities in the Internet-television intersection: the HbbTV standard
JF Fondevila-Gascón, JL Del Olmo-Arriaga, A Beriain-Bañares, ...
International Conference on Education and New Developments 2013 (END 2013), 2013
102013
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Articles 1–20