Llorenç Andreu
Llorenç Andreu
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Verb morphology in Catalan and Spanish in children with specific language impairment: a developmental study
M Sanz‐Torrent, E Serrat, L Andreu, M Serra
Clinical Linguistics & Phonetics 22 (6), 459-474, 2008
652008
Una propuesta de renovación metodológica en el marco del Espacio Europeo de Enseñanza Superior: los pequeños grupos de investigación cooperativos
LA Barrachina, MS Torrent, ES i Sellabona
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado 12 (3), 8, 2009
562009
The effects of bilingualism on conflict monitoring, cognitive control, and garden-path recovery
SE Teubner-Rhodes, A Mishler, R Corbett, L Andreu, M Sanz-Torrent, ...
Cognition 150, 213-231, 2016
402016
Perception of audio-visual speech synchrony in Spanish-speaking children with and without specific language impairment
F Pons, L Andreu, M Sanz-Torrent, L Buil-Legaz, DJ Lewkowicz
Journal of Child Language 40 (3), 687-700, 2013
302013
Narrative comprehension and production in children with SLI: An eye movement study
L Andreu, M Sanz-Torrent, J Guàrdia Olmos, B Macwhinney
Clinical linguistics & phonetics 25 (9), 767-783, 2011
262011
Auditory word recognition of nouns and verbs in children with Specific Language Impairment (SLI)
L Andreu, M Sanz-Torrent, J Guardia-Olmos
Journal of Communication Disorders 45 (1), 20-34, 2012
252012
La relación entre el aprendizaje léxico y el desarrollo gramatical
E Serrat, M Sanz-Torrent, I Badia, E Aguilar, R Olmo, F Lara, L Andreu, ...
Infancia y Aprendizaje 33 (4), 435-448, 2010
22*2010
Anticipatory sentence processing in children with specific language impairment: Evidence from eye movements during listening
L Andreu, M Sanz-Torrent, JC Trueswell
Applied Psycholinguistics 34 (1), 5-44, 2013
212013
Effect of verb argument structure on picture naming in children with and without specific language impairment (SLI)
L Andreu, M Sanz‐Torrent, LB Legaz, B MacWhinney
International journal of language & communication disorders 47 (6), 637-653, 2012
182012
Argument omissions in preschool Catalan and Spanish speaking children with SLI
M Sanz-Torrent, L Andreu, I Badia, F Sidera
Infancia y Aprendizaje 34 (1), 49-66, 2011
182011
El juego-concurso de DeVries: una propuesta para la formación en competencias de trabajo en equipo en la evaluación.
LA Barrachina, MS Torrent
REDU: Revista de Docencia Universitaria 8 (1), 121-141, 2010
182010
The formulation of argument structure in SLI: an eye-movement study
L Andreu, M Sanz-Torrent, JG Olmos, B MacWhinney
Clinical linguistics & phonetics 27 (2), 111-133, 2013
152013
El proceso lector en niños con antecedentes de retraso y trastorno específico del lenguaje
M Sanz-Torrent, L Andreu, I Badia, M Serra
Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología 30 (1), 23-33, 2010
102010
Argument structure and the representation of abstract semantics
J Rodríguez-Ferreiro, L Andreu, M Sanz-Torrent
PloS one 9 (8), 2014
92014
Desenvolupament i avaluació del llenguatge oral
LA Barrachina
Editorial UOC, 2012
92012
Resultats del model lingüístic escolar de Catalunya: l'evidència empírica
MS i Trueta, LA Barrachina, ES Pascual, M Aparici, J Arnau, A Bel, ...
Universitat Oberta de Catalunya, 2012
82012
Children with SLI can exhibit reduced attention to a talker's mouth
F Pons, M Sanz‐Torrent, L Ferinu, J Birulés, L Andreu
Language Learning 68, 180-192, 2018
72018
Children’s processing of morphosyntactic and prosodic cues in overriding context-based hypotheses: an eye tracking study
ME Armstrong, L Andreu, N Esteve-Gibert, P Prieto
Probus 28 (1), 57-90, 2016
42016
Do children with SLI use verbs to predict arguments and adjuncts: evidence from eye movements during listening
L Andreu, M Sanz-Torrent, J Rodríguez-Ferreiro
Frontiers in psychology 6, 1917, 2016
42016
El trabajo en equipo en el aula: de la isla al continente
L Andreu, M Sanz-Torrent
Buenas prácticas docentes en la Universidad. Modelos y experiencias en la …, 2010
42010
En aquests moments el sistema no pot dur a terme l'operació. Torneu-ho a provar més tard.
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