Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot0 articles
1 article
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Mbaye Fall DialloFull Professor /Professeur des Universités, University of LilleCorreu electrònic verificat a univ-lille.fr
- Aschemann-WitzelAarhus University, MAPP Centre, Department of ManagementCorreu electrònic verificat a mgmt.au.dk
- Marcin KomorUniwersytet Ekonomiczny w KatowicachCorreu electrònic verificat a ue.katowice.pl
- Ralf Wierichw hoch zwei strategie gmbhCorreu electrònic verificat a wiso.uni-koeln.de
- Klaus G. GrunertProfessor, Aarhus UniversityCorreu electrònic verificat a mgmt.au.dk
- Kathrin SinemusWalbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, GermanyCorreu electrònic verificat a wiwi.uni-wuppertal.de
- Stefan RothProfessor für Marketing, RPTU Kaiserslautern-LandauCorreu electrònic verificat a rptu.de
- Doreen PickFull Professor, University of Applied Sciences Merseburg (Germany)Correu electrònic verificat a hs-merseburg.de
- Thomas SchielkeERCOCorreu electrònic verificat a arclighting.de
- Deonir De ToniProfessor de Marketing, Universidade de Caxias do SulCorreu electrònic verificat a ucs.br
- Jose Afonso MazzonSchool of Economics, Administration and Accounting - University of Sao Paulo - BrazilCorreu electrònic verificat a usp.br
- Anne O. PeschelAssociate Professor, Aarhus UniversityCorreu electrònic verificat a mgmt.au.dk
- Joachim ScholdererProfessor, Norwegian University of Life SciencesCorreu electrònic verificat a nmbu.no
Segueix
Stephan Zielke, Professor, Dr. rer. pol.
Walbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, Germany
Correu electrònic verificat a wiwi.uni-wuppertal.de - Pàgina d'inici