Maria del Mar Suárez (Mª/M. del Mar Suárez)
Title
Cited by
Cited by
Year
Learning vocabulary with the support of sustained exposure to captioned video: do proficiency and aptitude make a difference?
MM Suárez, F Gesa
The Language Learning Journal 47 (4), 497-517, 2019
152019
Language Aptitude in Young Learners: The Elementary Modern Language Aptitude Test in Spanish and Catalan
MM Suárez
Universitat de Barcelona, 2010
15*2010
Aptitude, age and cognitive development: The MLAT-E in Spanish and Catalan
MM Suárez, C Muñoz
EuroSLA Yearbook 11 (1), 5-29, 2011
102011
Blogs de aula: ¿Espacio para el desarrollo de la competencia comunicativa?
V González, C Ramos, MM Suárez
Lenguaje y Textos, 77-84, 2013
5*2013
From listening to audiovisual comprehension
MM Suárez, JT Pujolà
M. Eisenmann & T. Summer (eds.) Basic Issues in EFL Teaching and Learning, 83-91, 2012
32012
European Music portfolio. A Creative Way into Languages.
KM Ludke, H Weinmann, MM Suárez
32012
Secuencias didácticas gamificadas por docentes de LE en formación continua: Puntos, insignias y tablas de clasificación
J Batlle, MM Suárez
E-AESLA 5, 43-51, 2019
22019
Becoming a Good BookTuber
MM Suárez, MV González Argüello
RELC Journal 51 (1), 158-167, 2020
12020
El potencial del portafolio digital: plataformas y herramientas
JT Pujolà, MM Suárez
El portafolio digital en la docencia universitaria, 67-86, 2019
12019
Learner autonomy in e-portfolios: From ambitious learning objectives to down-to-earth outcomes
MM Suárez
VII: The University, an institution of society, 2012
1*2012
Didàctica de la llengua i la literatura. Experiències d'innovació docent a la Universitat
A Ambròs, J Perera i Parramon, MM Suárez
Institut de Ciències de l'Educació. Universitat de Barcelona, 2012
12012
Exploring L2 TV mode preferences and perceptions of learning
A Pattemore, MM Suárez, C Muñoz
CALL for widening participation: short papers from EUROCALL 2020, 272-278, 2020
2020
An analysis of repair practices in L2 Spanish listening comprehension materials with implications for teaching interactional competence
J Batlle, MM Suárez
Classroom Discourse, 2020
2020
Informal grammar learning from OV TV series: Captioning mode, watching strategies, and feeling of learning
A Pattemore, MM Suárez, C Muñoz
Presentació a: EuroCALL 2020/Online Gathering. 20 and 21 August 2020 …, 2020
2020
Cómo ser un buen 'booktuber'
MM Suárez
Enseñanza de la Lengua y de la Literatura en contextos plurilingües. Actas …, 2020
2020
“Booktubers”: un proyecto, dos aplicaciones.
MM Suárez, C Alcaraz Andreu
R. Roig-Vila (Coord.), J.M. Antolí Martínez, R. Díez Ros & N. Pellín Buades …, 2020
2020
Efectos de la gamificación superficial en un trabajo en equipo en Educación Superior.
MM Suárez
R. Roig-Vila (Ed.), La docencia en Enseñanza Superior. Nuevas aportaciones …, 2020
2020
Exploring L2TV preferences and perceptions: Feeling of learning and viewing mode
A Pattemore, MM Suárez, C Muñoz
EuroCALL online gathering, 2020
2020
BookTubers en un contexto curricular universitario.
MM Suárez
Afrontando retos. Propuestas para la Didáctica de la Lengua y la Literatura …, 2020
2020
Efectos de la aptitud y la modalidad de input en el aprendizaje de vocabulario a través de series de televisión subtituladas
F Gesa, MM Suárez
e-SEDLL 3, 185-198, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20